پروفیل سبک

پروفیل سبک

قوطی یا پروفیل سبک در دسته مقاطع فولادی تبدیل پذیر قرار دارد و این ویژگی قوطی مبلی بازار رقابت پذیر و گرمی در تایین قیمت پروفیل مبلی ایجاد نموده است. شاید بنظر نرسد ولی تامین و تولید لوله و پروفیل سبک و فراهم نمودن بازار مصرف ان جزو عوامل رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در هر کشور می باشد.

بازرگانی برنا صنعت کیان آریا صادرکننده و تولید کننده لوله و پروفیل ، با رعایت اصول مشتری مداری و توجه به اهمیت رضایت مشتریان محترم قیمت پروفیل مبلی را به قیمت درب کارخانه عرضه میکند و جهت حمل و نقل شرایط مناسبی را فراهم نموده است. در ادامه لیست قیمت پروفیل و قوطی مبلی کاملا آنلاین جهت مشاهده مشتریان و بازدیدکنندگان این وب سایت قابل مشاهده است.

پروفیل سبک چیست ؟

پروفیل یا قوطی سبک مواد اولیه و محرک تولید لیست بزرگی  از  محصولات کاربردی می باشد و از روی دیگر وابسطه نبودن این محصول سبک فلزی به صنعت بزرگ ساختمان هویت ویژه ای در تعین قیمت پروفیل سبک ایجاد کرده است.

قیمت قوطی سبک تاثیر زیادی بر قیمت تمام شده کالاهای مختلف میتوان داشت.صنعت خودرو سازی – صنعت کشاورزی- صنعت لوازم‌خانگی‌ و‌ مبلمان اداری جزو عمده ترین صنایعی در ایران هستند که پروفیل سبک در آن جایگاه ویژه ای دارد.

پروفیل یا قوطی سبک به پروفیل مبلی نیز خوانده میشود که این نام ریشه در تاریخچه صنعت کشور دارد .پیدایش پروفیل مبلی در ایران سبب ظهور صنایع گوناگون و تاسیس کارخانه های مختلف شده است.

قوطی سبک به دلیل خاصیت انعطاف پذیری و رنگ پذیری و سطح ظاهری بدون پوسته و سیقلی و‌همچنین کم بودن ضخامت دیواره ها و سبک بودن در وزن با انسان و زندگی روزمره ان رابطه بهتری برقرار نموده است! البته که قیمت پروفیل مبلی یکی از دلایل مهم استفاده از این محصول است.

 پروفیل سبک در ایران ابتدا در صنایع تولید مبلمان اداری بکار گرفته شد و با تاسیس کارخانه های خودرو سازی تولید لوله و‌ پروفیل سبک جایگاه نماینگری در صنعت بزرگ خودرو سازی پیدا کرد. پروفیل سبک ‌از ورق روغنی تولید میشود که این نوع ورق با تنوع زیادی در عرض و ضخامت در بازار عرصه میگردد.این تنوع ضخامت در قوطی سبک به دلیل استفاده از ورق سرد بوده و همین موضوع یکی از ویژگیهای این محصول است.

قیمت پروفیل سبک

محصولات فولادی سبک عموما واکنش شدیدی به قیمت ورق سرد نشان میدهد زیرا این گونه قوطی پروفیل های سبک از ورق سرد ساخته میشود. هزینه های ثابت کارخانه تولید پروفیل سبک و هزینه حمل نقل بعد از ورق روغنی بیشترین تاثییر در افزایش یا کاهش قیمت پروفیل سبک دارد.

قوطی سبک به دلیل وابسطه نبودن به بازار ساخت و ساز و وسعت در کاربردهای خود، همیشه قیمت پروفیل مبلی دارای هویت مشخص و منحصر بفردی بوده است. تعادل در بازار عرضه و تقاضا در کنار فضای رقابتی سالم از راهکارهای عملی برای ثابت نگهداشتن قیمت پروفیل سبک میتوان نام برد.

قیمت پروفیل سبک

قیمت پروفیل سبک وابسطه به ارزیابی بین المللی

ارزیابی بازرهای هدف جهت تولید پروفیل و در تبع آن فروش این محصول نیاز به شناخت بازار داخل و بازار صادراتی در هر کشور دارد. کسب رتبه در تجارت قوطی آهنی سبک و روش ارایه قیمت پروفیل صادراتی یکی از مهمترین مولفه های سبقت در میان تولید کنندگان این صنعت قرار گرفته است.ایجاد بازار مصرف و کنترل چرخه تامین جهت تولید پروفیل سبک یکی دیگر از مولفه های تجارت بین الملل در این صنعت می باشد. این نوع محصول از ورق روغنی تولید می شود و با نگاهی تخصصی در درجه اول هر کشور برای چرخه تامین تولید قوطی مبلی می بایست در تامین کارخانه تولید پروفیل مواد اولیه را در کشور تولید و توانایی تامین مصرف کنندگان را دارا باشد.

پروفیل سبک در دایره تامین، تولید و فروش

این محصول فولادی در دایره تامین، تولید و فروش حال چه در بازار داخل و چه در بازار صادراتی نیاز به تحقیق گسترده بازارهای هدف و ایجاد برنامه های قابل اجرا بر بستر علم بروز دنیا و استفاده از الگوریتم های کنش گرا قیمت پروفیل صادراتی و در کنارهم قرار دادن امارهای به دست آمده از مراجع ذیربط گمرک و صادرات کالا و سازمان های صنعت محور هر کشور استوار خواهد بود.

کشورهای در حال توسعه و صاحب صنعت فولادسازی همواره در راهی برای جلو گیری از خام فروشی مواد اولیه فولادی خود بوده اند و برای این مهم با استفاده از الگوهای مناسب بازارسازی محصولات تولید شده فولاد خام را محرک تولید دیگر محصولات آهنی کرده و با ایجاد کارخانه های وابسطه به صنایع بالا دستی بازار فروش مواد اولیه فولاد را در داخل کشور ایجاد  کرده اند .

ویژگی پروفیل سبک

  • این نوع از پروفیل ها دارای قطر و ضخامت دقیق و مناسبی می باشند.
  • قابلیت جوش پذیری یکی دیگر از مواردی است که می توان به آن اشاره کرد.
  • انعطاف در خم پذیری، پرس و کشش یکی دیگر از مزایای پروفیل سبک می باشد.
  • کشش سرد از دیگر قابلیت هایی است که می توان نام برد.
  • کیفیت سطحی پروفیل مبلی به گونه است که در رنگ کاری و بخصوص در آبکاری و کرم کاری نتیجه مطلوبی ارائه می دهد.
  • وزن سبک پروفیل مبلی یکی دیگر از موارد محبوبت این نوع محصول در مقایسه با سایر محصولات این صنعت می باشد.

حمایت از کارخانه تولید پروفیل سبک

محصولات سبک فلزی مانند ورق روغنی، که تولید قوطی مبلی اولین بازار مصرف این نوع ورق شناخته می شود، از ورق گرم که جزو مواد اولیه تولید ورق های فولادی می باشد پس از عملیات ریورز و کشش به ورق سرد تبدیل میگردد. حمایت از تولیدکننده پروفیل سبک و کمک به رشد کارخانه های این صنعت به حفظ مواد اولیه خام  و نگهداشتن منابع طبیعی در کشور کمک کرده و باعث جلوگیری از خام فروشی مواد اولیه آهنی در هر کشور کمک بسزایی میکند.

قیمت پروفیل صادارتی در این چرخه به راحتی در سطح مناسب و رقابت پذیری قرار میگیرد و سبب پویایی در صادرات و تنوع در قیمت میشود. تولید محصولات با کیفیت در این حوزه اولین گام برای بازاریابی و برندیگ در میان رقبا خواهد بود و در کنار این راهکارهای مارکتینگی محصولات آهنی سبک به دلیل نوع مصرف می بایست قابلیت های تولید محصولات را مرتفع سازند. پروفیل مبلی درصنایع گوناگون استفاده می شود و قابلیت های زیادی مانند خم پذیری و کشش، رنگ پذیری و آبکاری شدن، سطح صاف و سیقلی و جوش القایی صحیح و بدون گل جوش اضافه از مشخصه های تولید با کیفیت و استاندارد این مقطع فولادی می باشد

کارخانجات تولید کننده پروفیل سبک

کارخانه لوله و پروفیل ساوه یکی از کارخانجات قدیمی تولید لوله سبک در ایران می باشد که در حال حاضر بصورت اجرتی لوله مبلی تولید می کند. کارخانه خاورصنعت هما واقع در پیشوا نزدیک ترین کارخانه تولید پروفیل مبلی به تهران می باشد. این مجموعه با بیش از 15 خط تولید لوله وپروفیل و حجم تولیدی سالینه بیش از 200 هزار تن در صدر کارخانه تولید لوله و پروفیل قرار دارد. پرشین آیرون توانایی تامین لوله و پروفیل از تمامی کارخانجات با کیفیت سراسر کشور را دارا می باشد.