قیمت بروز لوله مبلی

قیمت بروز لوله مبلی

قیمت بروز لوله مبلی (سبک) و قیمت بروز پروفیل مبلی به عوامل زیادی وابسته است.بازرگانی پرشین آیرون نماینده فروش محصولات کارخانه خاور صنعت هما توان تولید و تامین لوله و پروفیل مبلی در ابعاد و ضخامت های مختلف را دارا می باشید. جهت اطلاع از قیمت بروز لوله مبلی اینجا را کلیک کنید. همچنین کارشناسان فروش ما ولی تاثیر گذار‌ترین عامل بر قیمت لوله و پروفیل سبک قیمت ورق روغنی در بازار آزاد می باشد. در گذشته قیمت لوله و قوطی مبلی در ایران ، همسو با قیمت ورق روغنی در کارخانجات کشورهای همسایه به خصوص کارخانه فولاد قزاقستان بود.

نوسانات قیمت لوله مبلی

به دلیل قیمت پایین ورق روغنی در قزاقستان و بالاتر بودن قیمت ورق روغنی در بازار ایران.بیشتر ورق مصرفی از کشور قزاقستان و روسیه وارد ایران می شد و کارخانجات داخلی تولید ورق روغنی.بیشتر محصول خود را به دلیل کیفیت بالا به کشورهای دیگر صادر می کردند.این روند اقتصادی بازار متعادلی را در کشور به وجود آورده بود.

ولی با بالا رفتن قیمت ارز در ایران این تعادل برهم خورد. با افزایش بهای تمام شده قیمت دلاری، واردات ورق روغنی در ایران متوقف شد.کارخانجات داخلی نیز با تغییر قیمت ارز مجبور به افزایش قیمت شدند.از یک سو بالا رفتن بی رویه قیمت ارز و از سوی دیگر عدم توانایی کارخانجات داخلی در تامین ورق روغنی مورد نیاز بازار داخلی.قیمت ورق روغنی در ایران به صورت چشمگیری افزایش یافت. در این تغییر و تحول قیمت بروز لوله مبلی و دیگر محصولات فلزی دست‌خوش تغییر میشود.

این شرکت توانایی تولید انواع لوله مبلی از قطر 8 میلی‌متر تا قطر 76 میلیمتر از ضخامت 0.3 (سه دهم میل) تا ضخامت 2 (2 میلیمتر) را داراست. البته در قیمت لوله سبک مبلی این نکته اهمیت زیادی دارد که لوله های با سایز قطر 8 میلیمتر تا سایز قطر 16 میلیمتر نسبت به سایر قطرهای لوله قیمت بالاتری دارد که در جدول زیر به آن اشاره میشود. 

قیمت بروز لوله مبلی در بسیاری از تولیدات مانند ساخت میز و صندلی اداری و غیره تاثیر بسیاری دارد. لوله مبلی و پروفیل مبلی در بسیاری از صنایع جزو مواد اولیه تلقی میگردد و این موضوع باعث شده که این محصول در جایگاه مهمی در چرخه تولید کشور داشته باشد. قیمت این نوع لوله باعث قیمت گذاری خیلی از تولیدات فلز محور می باشد.

محاسبه قیمت بروز لوله مبلی سبک

اگر شما نیاز به قیمت برروز لوله سبک با سایز قطر 10 میلیمتر با ضخامت 0.7 میلیمتر را داشته باشید به صورت زیر عمل میکنید:

قطر لوله × ضخامت لوله × عدد145= وزن لوله ÷ 1000= وزن لوله(کیلو گرم) × قیمت لوله (هر یک کیلو گرم) = قیمت شاخه 6 متری لوله با قطر 10 میلیمتر و ضخامت 0.7 میلیمتر.

 ریال 73.977 = 73100 × 1.012=1000÷1012=145×0.7×10

محاسبه قیمت پروفیل سبک

اگر شما نیاز به قیمت پروفیل سبک به طول 60 میلیمتر و عرض 20 میلیمتر با ضخامت 1.5میلیمتر به صورت زیر عمل میکنید.

طول + عرض ×2 (محیط) × 6 (شاخه 6 متری) × 7.85 (عدد مخصوص) × ضخامت ÷ 1000 = وزن پروفیل × قیمت پروفیل (هر یک کیلو گرم) = قیمت شاخه 6 متری پروفیل 20×60 با ضخامت 1.5 میلیمتر.

ریال826.320 = 73100 × 11.304=1000÷1.5×7.85×6×2×20+60

 

اگر جهت محاسبه ی وزن و یا قیمت محصول مورد نظر خود با مشکل مواجه شده اید، میتوانید با کارشناسان شرکت پرشین آیرون تماس حاصل فرمایید. این مجموعه افتخار نمایندگی رسمی فروش محصولات کارخانه خاور صنعت هما تولید کننده انواع لوله و پروفیل از ورق سرد می باشد.جهت اطلاع از قیمت بروز لوله مبلی خاور صنعت هما و قیمت بروز لوله مبلی ساوه با ما تماس بگیرید.