معرفی لوله سبک

معرفی لوله سبک

لوله سبک که از اسامی دیگری مثل لوله مبلی و لوله روغنی برای آن استفاده می کنند، برای ساخت آن از استانداردهای
DIN 2394(1) 94 و EN 10 219 -2 استفاده می کنند و بسیار پر کاربرد می باشد. چرا که این نوع از لوله ها دارای مقاومت بالایی هستند.
برای خرید لوله مبلی بدون واسطه و اطلاع از قیمت روز لوله سبک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

از لوله سبک بیشتر در چه صنایعی استفاده می شود؟

از آن در گستره ی وسیعی از صنعت خودروسازی تا صنایع مبلمان و کانتینر گرفته تا دوچرخه سازی و لوازم خانگی بسیار استفاده می کنند.

از مهم ترین خصوصیات لوله سبک، به چه مواردی می توان اشاره کرد؟

  • این نوع از لوله ها دارای قطر و ضخامت مناسبی می باشند.
  • قابلیت جوش پذیری این نوع لوله یکی دیگر از مواردی است که می توان به آن اشاره کرد.
  • هنگامی که از آن ها برای کارهایی مثل خم کاری و کشش استفاده می کنیم، انعطاف بالایی را از خود نشان می دهند.
  • کشش سرد یکی دیگر از قابلیت هایی است که این محصول داراست.
  • کیفیت سطحی آن ها به گونه ایی که استفاده از این نوع لوله ها بسیار پر کاربرد کرده است.

قیمت خرید لوله مبلی (سبک) متاثر از چه عواملی است؟

قیمت خرید لوله مبلی به وزن آن مربوط می باشد و قیمت آن را بر اساس وزن لوله مشخص می کنند. هم چنین از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت می توان به قیمت جهانی آن، قیمت ارز، هزینه گمرک و… اشاره کرد. باتوجه به بالا بودن قیمت این نوع لوله نسبت به انواع موجود، این محصول هم چنان طرفداران خود را دارد. چراکه لوله مبلی نسبت به بقیه محصولات مشابه دارای ضخامت و وزن بالاتری است. به همین دلیل از آن در صنایعی که به ضخامت های کم تری از انواع لوله نیاز باشد، از لوله سبک استفاده می کنند.

لوله سبک ساوه

کارخانه های مختلفی در سطح کشور توانایی تولید لوله و پروفیل را دارند اما تنوع ابعاد و کیفیت بالا دو ویژگی می باشد که لوله و پروفیل تولید شده ی یک کارخانه را نسبت به کارخانجات دیگر متمایز مینماید. کارخانه خاور صنعت هما و ساوه جزء  دو کارخانه ی بزرگ تولید کننده لوله و پروفیل سبک در ایران می باشند که لوله سبک ساوه اغلب از قیمت پایین تری برخوردار می باشد، دلیل کاهش قیمت این محصول فولادی را میتوانید درنوشته ی لوله سبک ساوه مطالعه نمایید.

تفاوت لوله درزدار و بدون درز و اهمیت تولید لوله سبک

لوله سبک و سنگین از ورق فولادی تولید شده در نتیجه یک درز جوش بر روی محصول نهایی ایجاد میشود که میتوان آن را با استفاده از روش های نوین تا حد قابل توجهی پوشاند، اما در مقابل لوله های بدون درز نیز تولید میشوند که ماده اولیه آن ها شمش فولادی بوده و فرآیند تولید آن ها نیز محصول نهایی بدون درز را تولید مینماید. ادامه مطلب تفاوت لوله درزدار و بدون درز و اهمیت تولید لوله سبک … 

به لوله های بدون درز، لوله مانیسمان نیز گفته میشود. مجموعه پرشین آیرون نماینده کارخانه آسین ابهر بوده و این مجموعه میتواند لوله مانیسمان را بر اساس سه استاندارد ASTM، API5CT و API5L تولید کرده و لوله مانیسمان رده 40، لوله مانیسمان رده 80 و لوله مانیسمان رده 20 را طبق استاندارد ASTM عرضه نماید. جهت ثبت سفارش لوله مانیسمان از بازرگانی پرشین آیرون  با شماره ی 40770074-021 تماس حاصل فرمایید.

لوله و پروفیل مبلی در ساخت مبلمان و زندگی روزمره

وزن سبک و در عین حال مقاومت بالا باعث شده تا از لوله و پروفیل سبک در صنایع مختلف و کاربرد های متفاوت و گسترده ای استفاده شود. یکی از صنایعی که از گذشته تا به امروز از لوله و پروفیل مبلی استفاده کرده و روزانه مصرف آن در حال افزایش است، صنعت ساخت مبلمان می باشد. دلایل  استفاده از لوله و پروفیل مبلی در ساخت مبلمان و زندگی روزمره را میتوانید همین حالا مطالعه نمایید.

 

شرکت پرشین آیرون افتخار نمایندگی رسمی فروش محصولات کارخانه خاور صنعت هما تولید کننده انواع لوله و پروفیل
از ورق سرد می باشد.جهت اطلاع از قیمت ورق روغنی  خاور صنعت هما و فروش ورق سرد و قیمت لوله و پروفیل مبلی (سبک) با ما تماس بگیرید.

(40770074 – 021  ***  40770159 – 021)