لوله و پروفیل مبلی در ساخت مبلمان و زندگی روزمره

نقش تولید در ساخت مبلمان و زندگی روزمره

برای ساخت مبلمان با کیفیت و زیبا ابتدا می بایست از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده نمود. در ابتدا ساختار و استراکچر این محصولات باید محکم ، مطمئن و زیبا باشد، برای داشتن بدنه و استراکچر مطمئن اکثر تولیدات از لوله یا پروفیل سبک یا همان تولید لوله و پروفیل مبلی  یا روغنی استفاده می شود. این لوله ها در عین زیبایی استحکام و انعطاف پذیری بالایی نیز دارند که کارایی آن ها دو چندان کرده است.

با تغییر سبک زندگی استفاده از مبلمان ها در محیط های مسکونی و اداری در حال افزایش است ، از این رو باید برای مبلمان اداری و صندلی اداری اهمیت بیشتری قائل شد.از آنجا که پس از مدت زمان طولانی که افراد در محل کار به سر میبرند لوازم و مبلمان موجود در محل کار نیز می بایست به گونه ای باشند که فرد از استفاده آنها احساس راحتی نماید.در این کارزا محصولاتی مورد اقبال عمومی قرار میگیرند که بیشترین راحتی را در کنار طراحی زیبا برای مصرف کننده به ارمغان بیاورد.

لوله و پروفیل مبلی دارای ساختار محکم در ابعاد و ضخامت های گوناگون ، قابلیت انعطاف و شکل پذیری مناسب و مطلوب ،قابلیت آبکاری و رنگ پذیری میباشد.لوله و پروفیل مبلی یا سبک که به نام لوله و پروفیل روغنی نیز نامیده میشود، با قابلیت هایی که درباره این لوله و پروفیل ها گفته شد به طراحان و تولیدکنندگان مبلمان و صندلی اداری این توانایی را می دهد که برای رویاپردازی در تولید محصولات خاص و کم‌نظیر محدودیتی قائل نشوند.

کاربردها

لوله مبلی و پروفیل مبلی  یا همان سبک در کنار زیبایی و رنگ پذیری مطلوب وزن کمتری دارد، به همین دلیل کاربردهای گوناگونی در صنعت مبلمان دارد از جمله ، تمام پایه های صندلی اداری ، میز های کنفرانس و … که اکثرا آبکاری شده اند. قیمت لوله و پروفیل شاخه ای در تهران ودیگر شهر ها مختلف است این شرکت این ادعا را دارد که  پایین ترین قیمت پروفیل  و پایین ترین قیمت لوله مبلی ممکن در بازار را اعلام میکند.

تولیدکنندگان این محصولات اگر قابلیت های ساختاری و استحکام این محصولات  را نادیده بگیرند در دنیای رقابتی امروز عقب خواهند ماند. امروزه کارایی فراوان لوله و پروفیل های روغنی در این صنعت باعث ایجاد  طرح ها و ابتکارهای جالبی در محصولات می شود که بر گرفته از ذهن بشر و شناخت نیاز افراد ومواد اولیه می باشد.

پرشین آیرون

شرکت پرشین آیرون تولید کننده و تامیین کننده لوله و پروفیل مبلی در تهران می باشد.این شرکت قیمت لوله مبلی و قیمت پروفیل مبلی را به قیمت درب کارخانه و در ابعاد و ضخامت های مختلف به کارخانه ها و کارگاه های تولید میز، صندلی و مبلمان اداری عرضه میکند همچنین این شرکت برای حمایت از تولید و بنگاه های کوچک، فروش شاخه ای لوله مبلی و فروش شاخه ای پروفیل مبلی در تهران و دیگر شهرها را در دستور کار خود قرار داده است. شایان به ذکر است که محصولات این شرکت علاوه بر عرضه و توزیع داخلی هم اکنون در بازارهای جهانی عرضه میشود که این تنها بیانگر قدرت و کیفیت بالای شرکت و محصولات آن در سطح جهانی است.

تمام تلاش ما در طی این سالها ، ارائه محصولاتی مرغوب و کامل، با بهترین قیمت و کیفیت به بازرگانان و صنعتگران بوده است.امید ما بر این است که نتیجه این تلاش ، رضایت و خرسندی هر چه بیشتر شما مشتریان عزیز باشد.