صادرات لوله پروفیل
قیمت لوله و پروفیل صادراتی

 

wdt_IDنوعوزن _ weightقیمت _ price _ $تاریخ _ Date
1لوله و پروفیل سبک _ (CRC Pipe & Tube (Below 1/5 mm1تن Per Ton83018/03/2024
2لوله و پروفیل _ (Top 2 mm) HRC Pipe & Tube1تن Per Ton018/03/2024
3لوله و پروفیل سیاه _ (Top 1.5 mm) HRC Pipe & Tube1تن Per Ton018/03/2024

صادرات لوله پروفیل

شرکت پرشین آیرون نماینده رسمی کارخانه خاورصنعت هما، پشرو در تولید و صادرات لوله پروفیل علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور، تجربه کافی جهت صادرات لوله و پروفیل و ارائه خدمات به تولید کنندگان، بازرگانان و صادرکنندگان را دارا می باشد. این شرکت محصولات لوله و پروفیل خود را از ورق روغنی ST12، تولید می کند که به لوله و پروفیل سبک مبلی معروف است.

با توجه به تجارب گذشته، همواره انجام امورصادراتی نیازمند پیگیری دقیق و به موقع وانجام امور اداری و گمرکی وقت گیر و زمان بر دارد که تمامی این مراحل توسط کادر مجرب شرکت پرشین آیرون، بدون هیچ گونه هزینه انجام می گردد. 

شرکت پرشین آیرون تنها نماینده فروش رسمی تولیدات لوله و پروفیل کارخانه خاور صنعت هما می‌باشد، این کارخانه با توان تولید صد و پنجاه هزار تن لوله و پروفیل در سال یکی از صادر کنندگان نمونه سال 1397 نام گرفته است. این کارخانه مجهز به 15 خط تولید لوله و پروفیل به صورت کاملا اتوماتیک می باشد. شرکت پرشین آیرون توان عرضه لوله و پروفیل در سایز و ضخامت های مختلف را داراست.

مشخصات سایز و ضخامت لوله و پروفیل سبک مبلی

لوله ازسایز 6 میلی‌متر تا 76 میلی‌متر(بیش از 22 نوع سایز مختلف)
پروفیل از سایز 10×10 میلی‌متر تا سایز 80×40 (بیش از 25 نوع سایز مختلف)
ضخامت از 4 دهم میلی‌متر تا ضخامت 1/8 میلی‌متر (بیش از 17 نوع ضخامت مختلف)

مشخصات سایز و ضخامت لوله و پروفیل سیاه

لوله سنگین (سیاه) از سایز 20 میلی‌متر تا سایز 102 میلی‌متر (بیش از 22 نوع سایز گوناگون لوله و 17 نوع ضخامت مختلف)
پروفیل سنگین (سیاه) از سایز 10×10 میلی‌متر تا سایز 100×100 میلی‌متر (بیش از 25 نوع سایز مختلف پروفیل و 17 نوع ضخامت)
ضخامت لوله و پروفیل ۲ میل تا ضخامت 4 میل (بیش از 17 نوع ضخامت)

مشخصات لوله و پروفیل صادراتی

محصولات لوله و پروفیل صادرتی این شرکت از ورق روغنی (Cold Coil) بر پایه ورق ST12 و دارای استاندارد DIN 2394(1) 94 و EN 10 219 -2 می باشد که به لوله و پروفیل سبک معروف است. این محصولات از معتبرترین کارخانه های تولید ورق داخل کشور مانند فولاد مبارکه ، هفت الماس ، فولاد غرب و غیره تامین میگردد که دارای استاندارد های روز دنیا نیز میباشد.

امور گمرکی و صادرات

واحد امور گمرکی وصادرات پرشین آیرون این اطمینان را به تولید کنندگان، صادرکنندگان و بازرگانان محترم می دهد که در تمام مراحل گمرکی وامور صادرات لوله پروفیل را برای شما به سریع ترین شکل و دقیق ترین حالت ممکن انچام دهد. صادرات پروفیل و لوله در داخل کشور همواره دارای شرایطی متلاطم با نوسان قیمت ارز می باشد. شرکت پرشین آیرون با توجه به سابقه و تجربه درخشان در زمینه صادرات لوله و پروفیل هیچگونه خدشه در زمان مقرر و قید شده در قرارداد و همچنین قیمت اعلام شده وارد نخواهد کرد. تمامی سفارشات داخلی و سفارشات صادراتی در زمان مشخص بارگیری و در زمان مقرر و قید شده تحویل داده خواهد شد.

قیمت لوله و پروفیل صادراتی

قیمت لوله و پروفیل صادراتی به دلار و با مقیاس 1 تن اعلام میگردد که بسته به قیمت ورق مورد استفاده رابطه مستقیم دارد. قیمت لوله و پروفیل اعلام شده توسط این شرکت به قیمت درب کارخانه می باشد. جهت اطلاع از قیمت فروش لوله و پروفیل صادرتی با کارشناسان ما در تماس باشد، همچبنین قابل ذکر می باشد که لیست موجودی لوله و پروفیل این شرکت به همراه  قیمت روز لوله و پروفیل از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام این شرکت قابل مشاهده است.

 

جهت اطلاع از قیمت دلاری و ریالی محصولات شرکت پرشین آیرون با ما در تماس باشید. 02140770074

 

شرکت پرشین آیرون افتخار نمایندگی رسمی فروش محصولات کارخانه خاور صنعت هما تولید کننده انواع لوله و پروفیل
از ورق سرد می باشد.جهت اطلاع از قیمت ورق روغنی  خاور صنعت هما و فروش ورق سرد و قیمت لوله و پروفیل  (سبک) با ما تماس بگیرید.