شرکت بازرگانی پرشین آیرون با افتخار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

هم اکنون میتوانید قیمت پابه لوله مبلی خاور صنعت هما و قیمت پایه لوله مبلی ساوه ودیگر کارخانه های تهران را به صورت روزانه مشاهده کنید.

قیمت پایه لوله و پروفیل
مبلی یا سبک
قیمت پایه لوله و پروفیل
تبریز در تهران
قیمت پایه لوله و پروفیل
مبلی ساوه
52,000 تومان52,000 تومان52,500 تومان
آخرین بروزرسانی :
1402/04/03
آخرین بروزرسانی :
1402/04/03
آخرین بروزرسانی :
1402/04/03

با توجه به ضخامت های مختلف لوله مبلی  افزایش قیمت متفاوتی  را مشاهده خواهید کرد.

نوعضخامتقیمت
(کیلوگرم)
لوله سبک 160.754,020 تومان
لوله سبک 250.754,000 تومان
لوله سبک 320.754,000 تومان
لوله سبک 420.754,000 تومان
لوله سبک 600.754,000 تومان

قیمت لوله مبلی 0.7

لوله مبلی یا “لوله سبک” که به لوله روغنی نیز معروف است ، لوله ای می باشد که به روش نورد سرد و با استفاده از ورق روغنی تولید می شود. همچنین مقاومت و استحکام لوله های مبلی بسیار بالاست و در نتیجه کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت دارند.

یکی از پرکاربرد ترین، سبک ترین و مقاوم ترین ضخامت های لوله سبک لوله مبلی ضخامت 0.7 است که قابلیت آبکاری هم دارد. 

همچنین لوله مبلی ضخامت 0.8 به دلیل دارا بودن ابعاد دقیق جزء پرکاربردترین لوله ها در تولید لوازم خانگی میباشد و لوله مبلی ضخامت 0.9 دارای ویژگی خم پذیری و کشش سطحی مطلوبی است.

ویژگی هایpipe  و tube

پایپ و تیوب دارای ویژگی های متفاوتی می باشند که این مغایرت ها مربوط به تفاوت در شاخص های اندازه گیری آن ها میشود.

میتوان گفت که pipe لوله های گردی می باشد که برای انتقال و توزیع مایعات، گاز فاضلاب، گازهای تولید شده در صنایع، مواد سبک مثل الیاف در صنعت حلاجی، پودرهای شیمیایی و صنعتی و به طور کلی هر ماده ای که بتوان با فشار آن را به حرکت درآورد استفاده میشود که با قطر اسمی (DN) و یا  (NPS) Nominal Pipe Size تعیین میگردد و دانستن این مشخصات و کاربرد ها بسیار مهم است زیرا قیمت لوله برحسب همین مشخصه ها اعلام میشود و لوله مانیسمان جزء این دسته از لوله است.

 اما tube یک دایره، بیضی، مربع و مستطیل توخالی است که برحسب قطر خارجی outside diameter (OD) معرفی می شود و زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که فشار، دما و جریان سیال بالا باشد وهمچنین نیاز به انتقال حرارت داشته باشیم. مثل استفاده در بویلر، مبدل حرارتی، و کوره های نفتی

مهمترین مشخصات ابعادی لوله (pipe) قطر داخلی inside diameter(ID) ، قطر اسمی(DN) و سایز اسمی لوله (NPS) است و فقط سطح مقطع دایره شکل دارد. در صورتی که در (tube) مشخصات ظاهری با قطر خارجی (OD) و ضخامت wall thickness(WT) نشان داده میشود و علاوه بر گرد مربع، مستطل و بیضی می باشد.

لوله مبلی0.7