شرکت بازرگانی پرشین آیرون با افتخار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

هم اکنون میتوانید قیمت پابه لوله مبلی خاور صنعت هما و قیمت پایه لوله مبلی ساوه ودیگر کارخانه های تهران را به صورت روزانه مشاهده کنید.

قیمت پایه لوله و پروفیل
مبلی یا سبک
قیمت پایه لوله و پروفیل
تبریز در تهران
قیمت پایه لوله و پروفیل
مبلی ساوه
52,000 تومان52,000 تومان52,500 تومان
آخرین بروزرسانی :
1402/04/03
آخرین بروزرسانی :
1402/04/03
آخرین بروزرسانی :
1402/04/03

با توجه به ضخامت های مختلف لوله مبلی  افزایش قیمت متفاوتی  را مشاهده خواهید کرد.

نوعضخامتقیمت
(کیلوگرم)
لوله سبک 190.854,000 تومان
لوله سبک 600.854,000 تومان
لوله سبک 760.854,000 تومان

قیمت لوله مبلی 0.8

شرکت پرشین آیرون تولید کننده انواع لوله مبلی می باشد , جهت اطلاع روزانه از قیمت لوله مبلی 0.8 تماس بگیرید.

کاربرد لوله مبلی در تجهیزات پزشکی

یکی از صنایعی که کاربرد فولاد و لوله مبلی یا لوله سبک در آن بسیار زیاد می باشد,صنعت پزشکی می باشد.فولاد به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و ظرافت گزینه ی مناسبی برای ساخت تجهیزات پزشکی می باشد.

تیم پرشین آیرون برای معرفی و توضیح در مورد این صنعت مطلبی را برای شما عزیزان آماده کرده است.

یکی از اولین و متداول ترین فولاد های مورد استفاده فولاد ضد زنگ می باشد.(مقاوم در خوردگی و زنگ زدگی)

کاربرد لوله مبلی 0.8
کاربرد این فولاد :

تخت بیمارستان

صندلی چرخدار

ساخت برخی از تجهیزات پزشکی

از آنجایی که پزشکی و درمان رابطه مستقیمی با جان انسان ها دارد مسئله ی کیفیت تجهیزات مراقبتی پزشکی بسیار حائز اهمیت می باشد از این رو دستگاه ها و تجهیزات باید ایمن ,مقاوم و با دوام باشند.

استفاده از فولاد در صنعت پزشکی در هر مکان متفاوت است مانند کاربرد فولاد در اجزای ساختاری تاسیسات و ساختمان تا تخت بیمارستان و صندلی چرخ دار

کاربرد فولاد در حوزه پزشکی :

تخت بیمارستان

ایمپلنت های ارتوپدی

ویلچر ها

دریچه های قلب مصنوعی

موضع وریدی

کاربرد-لوله-مبلی-در-پزشکی

لوله مبلی یا لوله سبک در بسیاری از لوازم پزشکی کاربرد دارد برای مثال استفاده از لوله مبلی در تولید عصا به صورتی که در اکثر مواقع کل بدنه ی عصا از لوله مبلی تولید میشود و در برخی از نمونه ها فقط در پایه نگهدارنده از لوله سبک استفاده میشود.

در محصولاتی مانند تخت بیمارستان و ویلچر میزان استفاده از لوله مبلی افزایش میابد به طوری که در چند قسمت مختلف تخت و ویلچر از لوله مبلی استفاده میشود. به عنوان مثال در تخت بیمارستان در بخش محافظ  , پایه ها , دستگیره های تنظیم  لوله مبلی به کار رفته است.

توضیحات کاربرد لوله مبلی در صنعت پزشکی :

تخت بیمارستان :

یکی از پرکاربردترین و مهم ترین وسیله در بیمارستان تخت بیماران می باشد.در قسمت اورژانس و انتقال بیمار به اتاق های دیگر کیفیت تخت بیمار بسیار حائز اهمیت می باشد این تخت ها باید تحرک مناسبی برای بیمار داشته باشند تا باعث بدتر شدن وضع جسمی بیمار نشود.استفاده از فولاد های ضد زنگ در تخت بیمارستان به علت انعطاف پذیری می باشد.

تخت بیمارستان به خودی خود نیز از لوله های فولادی,صفخات ,سیم پیچ ها , ورق ها و لوله ها طراحی و ساخته میشوند.

یکی از ویژگی های مهم فولاد خاصیت ضد باکتری و سازگار با محیط زیست بودن است از این رو بیمارانی که به دلیل نوع بیماریشان  زخم های باز دارند , در استفاده از این تخت ها برایشان مشکل یپیش نخواهدآمد.

ایمپلنت های ارتوپدی :

زیبایی ظاهری یکی از مهم ترین مسائل زندگی روزمره میباشد,در طول روز با انسان های زیادی گفت وگو میکنیم و زیبایی دندان ها در این روابط اجتماعی بسیار اهمیت دارد. از این رو فولاد ضد زنگ به کمک صنعت پزشکی آمده و صنعت ایمپلنت را ارتقا داده است.

دلایل استفاده فولاد در صنعت پزشکی :

ماهیت ضد باکتری

کاهش خطر عفونت

مقاومت بالا در برابر حرارات

غیر خورنده

ارتوپدی :

یکی از مهمترین کاربرد فولاد در صنعت پزشکی ارتوپدی می باشد, این صنعت برای زندگی بسیار حائز اهمیت است زیرا برای جایگزین شکستگی استخوان ها,مفاصل و غضروف ها می باشد دلیل استفاده از این فولاد مقاومت بالا و دوام بالا می باشد.

 ساخت دریچه های قلب مصنوعی :

هنگامی که دریچه طبیعی آسیب ببیند ,یکی از مطمئن ترین راه کارها , استفاده از دریچه های مکانیکی می باشد که از فولاد یا آلیاژ های ان ساخته میشود.

چرا از فولاد ضد زنگ و لوله مبلی استفاده میشود :

کاربرد-لوله-مبلی 0.8-در-پزشکی

تغییر شکل و اندازه نسبت به کاربرد و نیاز

فولاد ضد زنگ یک فولاد کم کربن است.استفاده از این فولاد بیش از نیم قرن است که در صنایعی مانند معماری , شیمیایی و مصرفی افزایش پیدا کرده است.

فولاد ضد زنگ نوع 304 که دارای ویژگی فرم پذیری و سهولت ساخت می باشد میتوان به راحتی آن را برش , جوش و ماشین کاری کرد و همچنین لوله سبک نیز دارای چنین خصوصیاتی می باشد

دوام بسیار بالا و استحکام  زیاد

استحکام بالای فولاد ضد زنگ و لوله مبلی نسبت به وزن آنها یک گزینه ی ایده آل برای استفاده در محیط های بهداشتی می باشند.

مقاومت بالا در برابر ضربه

فولا ضد زنگ 304 مقاومت فوق العاده ایی دارد از این رو برای محیط های بهداشتی گزینه ی مناسبی می باشد.

مقاوم در برابر خوردگی

عیار های آلیاژ پائین فولاد ضد زنگ در برابر خوردگی در محیط آب و هوا خالص مقاومت میکنند در صورتی که گریدهای آلیاژ بالاتر میتوانند در برابر خوردگی در مقابل اسیدها , محیط های حاوی کلر و محلول های قلیایی مقاومت کنند. در صورتی که لوله مبلی آبکاری شود مقاومت آن در برابر عواملی که سبب خوردگی افزایش پیدا میکند. 

سهولت در تمیز کردن سطوح

یکی از اصلی ترین اصول در مراکز بهداشتی و بیمارستان ها تمیز کرن سطوح است.فولاد ضد زنگ را به راحتی میتوان از همه آلودگی ها و میکروب ها تمیز کرد و یک سطح عاری از آلودگی داشت

استاندارد ظروف بیمارستانی از جنس فولاد ضد زنگ :

در تاریخ 01/11/1392 کمیته ی ملی استاندارد مهندسی پزشکی , استاندارد استفاده از فولاد ضد زنگ در بخش های مختلف و  اتاق های عمل بیمارستان را تصویب کرد.

ظروف جزء استاندارد عبارتند از :

سینی ابزار , ظروف کلیوی شکل , کاسه های شستشو , کاسه ای لوسیون , ظروف گال یپات