لوله سازی خاور صنعت

یکی از نخستین کارخانجات تولید کننده لوله و پروفیل سبک و سنگین، شرکت لوله سازی خاور صنعت هما میباشد که در سال 1377 تاسیس شده و در حال حاضر به یکی از برترین کارخانجات تولید کننده لوله و پروفیل در ایران و خاورمیانه تبدیل شده است.

کارخانه لوله سازی خاور صنعت هما زمینی به مساحت ۴۰۰۰۰ مترمربع دارد که دارای ظرفیت تولید انواع لوله از سایز ۱۰ تا ۷۶ میلیمتر در ضخامت های ۰.۳ تا ۲ ‏میلیمتر می باشد و همچنین محصولات پروفیل این مجموعه نیز از سایز ۱۰*۱۰ تا ۴۰*۸۰ میلیمتر با ضخامت مشابه تولید میشود. علاوه بر ‏این خط لوله و پروفیل استنلس استیل با ظرفیت تولید ۲۰۰۰۰ تن در سال اخیراً راه‌اندازی شده است که نشان از برنامه ریزی دقیق این مجموعه در راستای پیشرفت در حوزه ی تولید لوله و پروفیل می باشد.

مجموعه لوله سازی خاورصنعت هما به دو بخش اداری و کارخانه تقسیم میشود ‏که ساختمان اداری این مجموعه در تهران_ تهرانپارس احداث شده و کارخانه این ‏مجموعه در ورامین_ پیشوا به فعالیت خود ادامه میدهد.‏

تولید لوله و پروفیل خاورصنعت هما

کارخانه لوله سازی خاور صنعت هما جهت تولید محصولات خود نیاز به ورق روغنی و ورق سیاه دارد که ماده اولیه تولید لوله و پروفیل تلقی میشود. به دلیل تولید لوله و پروفیل با کیفیت، این مجموعه نیاز به ورق فولادی با کیفیت بالا دارد که باعث شده است همکاری چندین ساله بین کارخانه لوله سازی خاور صنعت هما و کارخانه فولاد مبارکه برقرار باشد.

بازرگانی پرشین آیرون نماینده رسمی کارخانه لوله سازی خاور صنعت هما می باشد که محصولات این مجموعه را به قیمت درب کارخانه در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

صادرات کارخانه لوله سازی خاور صنعت هما

پس از گذشت 10 سال از آغاز فعالیت این کارخانه با برنامه ریزی دقیق و استفاده از متریال های مناسب و با کیفیت که رضایت مشتریان را در پی داشته است، این مجموعه توانست در سال 1388 صادرات لوله سبک خود را به کشورهایی مانند افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، عراق و ارمنستان اغاز کند.

شرکت بازرگانی پرشین آیرون توانایی صادرات پروفیل و لوله از نوع ورق روغنی ST12 و ورق سیاه ST37 و ST52، با کیفیت و قابل‌ارائه در سطح بین‌المللی را داراست و هم‌اکنون صادرات پروفیل و لوله کارخانه خاور صنعت هما را بر عهده دارد.

اعضای سندیکای لوله و پروفیل ایران

یکی از اعضای مهم سندیکای لوله و پروفیل در ایران، کارخانه لوله سازی خاور صنعت هما می باشد که در سال های متوالی مجوز صادرات را اخذ نموده و یکی از کارخانجات تعیین کننده قیمت در سراسر ایران نیز می باشد.

خط تولید کارخانه لوله سازی خاور صنعت هما

این مجموعه دارای 15 خط تولید، 6 رشته بر و 3 خط شیشه کن دارد که میتواند سفارش مشتریان را طبق نیازشان برطرف نماید.

ادرس کارخانه لوله سازی خاور صنعت هما به شرح زیر می باشد :

تهران؛ جاده خاوران، به سمت شریف آباد ، نرسیده به دو راهی جلیل آباد ، سمت راست

محصولات کارخانه لوله سازی خاور صنعت هما

در کنار تنوع در سایز و ابعاد محصولات این مجموعه، وجود ویژگی هایی نظیر قابلیت خمکاری، آبکاری و جوش پذیری، لوله و پروفیل خاور صنعت را از دیگر نمونه های داخل بازار متمایز کرده است.

تولید لوله و پروفیل در کارخانه خاور صنعت هما  در ابعاد زیر امکان‌پذیر می باشد:

  • لوله سبک (مبلی) از سایز 6 میلی‌متر تا سایز 76 میلی‌متر (بیش از 22 نوع سایز گوناگون لوله و 17 نوع ضخامت مختلف)
  • پروفیل سبک (مبلی) از سایز 10×10 میلی‌متر تا سایز 80×40 میلی‌متر (بیش از 25 نوع سایز مختلف پروفیل و 17 نوع ضخامت)
  • ضخامت از 4 دهم میلی‌متر تا ضخامت 1/8 میلی‌متر(بیش از 17 نوع ضخامت)

کارخانه لوله سازی خاور صنعت هما در سال میتواند در حدود 150 هزار تن محصول فولادی تولید و عرضه نماید.

تولیدات این مجموعه تنها به لوله و پروفیل سبک خلاضه نمیشود بلکه لوله و پروفیل سنگین با استفاده از ورق سیاه در ابعاد زیر تولید میگردد :

  • لوله سنگین (سیاه) از سایز 20 میلی‌متر تا سایز 102 میلی‌متر (بیش از 22 نوع سایز گوناگون لوله و 17 نوع ضخامت مختلف)
  • پروفیل سنگین (سیاه) از سایز 10×10 م میلی‌متر تا سایز 100×100 میلی‌متر (بیش از 25 نوع سایز مختلف پروفیل و 17 نوع ضخامت)
  • ضخامت لوله و پروفیل ۲ میل تا ضخامت 4 میلی‌متر(بیش از 17 نوع ضخامت)

خرید لوله و پروفیل خاور صنعت هما

جهت مشاوره و ثبت سفارش تنها کافیست با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

دفتر مرکزی:  

 40770074 021 (10 خط)

همراه ایران: 09125359973

 ایمیل رسمی: [email protected]

نشانی دفتر فروش پرشین آیرون : فلکه اول تهرانپارس، ابتدای خیابان پروین، ساختمان اداری سیلور سنتر، طبقه 8، واحد 811