قیمت پروفیل مبلی مشهد 

در سال های اخیر رشد جمعیت و رونق تجارت و افزایش پروژه های ساختمانی در مشهد مقدس و شهرهای اطراف مثل نیشابور و سبزوار استفاده از مصالح ساختمانی و فولاد به خصوص قوطی و پروفیل مبلی در مشهد را با رشدی سعودی مواجه کرده و همین امر موجب افزایش قیمت پروفیل مبلی در مشهد شده است مشهد مقدس و در دیدی وسیع تر استان خراسان جزو شهرها و استان های فعال در زمینه های اقتصادی تجاری و فرهنگی کشور می باشد. مشهد با پتانسیل بالا در جذب گردشگران زیارتی و درمانی جزو قطب های اقتصادی ایران است و همین پتانسیل سبب تمرکز فرصت های تجاری استان خراسان گردیده است.

افزایش درخواست محصولات فولادی مانند میلگرد تیرآهن و قوطی در مشهد سبب ایجاد فرصت اقتصادی در زمینه تولید محصولات فولادی و افزایش قیمت پروفیل در مشهد  گردیده است.

با توجه به نیاز استان فقط ۵ کارخانه به‌صورت رسمی در زمینه تولید پروفیل در مشهد فعال می باشد و بخش بزرگی از نیاز استان از شهرهای تهران و اصفهان تامین می گردد. البته نا گفته نماند کیفیت محصول نیز جزو عوامل ورود قوطی پروفیل شهرهای دیگر به مشهد می باشد. زیرا قوطی پروفیل جزو محصولات پر کاربرد فلزی می باشد و در صنعت و تولید محصولات دیگر نقش مهمی ایفا می کند. قیمت قوطی در خین عرب مشهد همیشه بالاتر از قیمت کارخانه های اطراف مشهد میباشد. حمل و نقل و هزینه های نگهداری از عوامل افزایش قیمت پروفیل مشهد در خین عرب می باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پروفیل مبلی در مشهد

قیمت قوطی در مشهد تاثیر گرفته از قیمت ورق و قیمت قوطی در تهران و اصفهان می باشد. عدم تامین نیاز استان توسط کارخانه های بومی سبب تحمیل هزینه حمل از شهرهای بزرگتر برای مصرف کنندگان را در پی داشته است و هزینه حمل و نقل دلیل افزایش قیمت قوطی در مشهد می باشد. قیمت قوطی در مشهد با توجه به نوع ورق مصرفی تایین میگردد. عموما پروفیل ورق فولاد مبارکه و پروفیل ورق گیلان در مشهد مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت قوطی ورق گیلان و ورق فولاد مبارکه در وزن می باشد به طور مثال وزن قوطی20*20 با ضخامت 2 میل گیلان کمی سنگین تر از همین سایز قوطی تولید شده از ورق فولاد مبارکه می باشد.

قیمت قوطی در مشهد به کیفیت تولید قوطی نیز بستگی دارد. نود درجه بودن قوطی یا به اصطلاح ۴ گوش بودن پروفیل و خط جوش سرتاسری و یکنواخت و متراژ دقیق در طول از عوامل تاثیر گذار بر قیمت پروفیل در مشهد می باشد.

نیاز بازار مشهد و استان خراسان به محصولات فولادی به خصوص قوطی پروفیل از نوع با کیفیت و قابل ارایه در سطح جهانی و جهت کارآفرینی و ایجاد اشتغال کارخانه ماه نشان با سرمایه بخش خصوصی در شهر نیشابور با هدف تولید قوطی و پروفیل سنگین – سپری و لنگه دری با کیفیت ممتاز با توان تولید شصت هزار تن در سال به  بهره‌برداری رسید است.

کارخانه پروفیل ماه نشان نیشابور

کارخانه ماه نشان نیشابور در فاز اول بیش از ۱۰ سایز پروفیل ۲ میل ورق گیلان تولید نموده است و در فاز های بعدی تولید سایزه های مختلف سپری و لنگه دری و تکمیل سایزهای دیگر پروفیل را در برنامه کار خود قرار داده است. این کارخانه تازه تاسیس با پشتوانه بیش از ۲۰ سال تجربه در تولید لوله و پروفیل سبک آغاز کار نموده است.

کارخانه ماه نشان ضمن تولید انواع قوطی پروفیل در ضخامت های مختلف توانایی رشته کردن و برش انواع ورق سیاه  به صورت شیت را نیز داراست.

بازرگانی پرشین آیرون

بازرگانی پرشین آیرون تنها نماینده فروش شرکت تولید پروفیل ماه نشان و تنها نماینده رسمی شرکت خاور صنعت هما در ایران آماده همکاری با تولیدکنندگان بازرگانان وصادرکنندگان این محصول در سراسر کشور می باشد. این بازرگانی با تکیه بر تجربه و اعتبار در این صنعت سبد محصول کاملی از انواع لوله و پروفیل و انواع ورق فولادی برای مشتریان خود فراهم نموده است.