پروفیل40در80

تولید محصولات فولادی در رده ی صنایع استراتژیک کشور قرار داشته که آن هم متکی به ظرفیت های معدنی و انرژی کشور میباشد، ایران هم اکنون در جایگاه دهم برترین تولیدکنندگان جهان قرار دارد که پیشرفت در راستای کسب جایگاه هفتم جهان متاثر از تامین مواد اولیه جهت تولید محصولات فولادی و مقاطع مختلف مانند لوله و پروفیل در سایز های مختلف مانند پروفیل 80*40‏ می باشد که متأسفانه کشور ما در حال حاضر با کمبود معادن رو به رو شده و چالش مواد اولیه به یکی از بزرگترین مشکلات این صنعت تبدیل شده است.

در کنار تامین مواد اولیه، استفاده بهینه از این مواد نیز بسیار حائز اهمیت می باشد، وجود دستگاه ها و تجهیزات جدید و پیشرفته، چه در بخش معدن و چه در بخش تولیدات میتواند تا حد قابل توجهی از مقدار ضایعات در بخش تولید کاسته و سرعت حفاری در بخش معادن را افزایش دهد. با توجه به فرسودگی دستگاه های حال حاضر در صنعت فولاد و هزینه ی تعمیرات بالای آن، فعالان این صنعت خواستار رفع ممنوعیت واردات دستگاه ها شده اند.

عمده ترین محصولات تولیدی فولاد ایران شمش، مقاطع طویل و لوله و پروفیل اختصاص دارد. در زیر مجموعه ی این تولیدات میتوان گفت لوله و پروفیل بیشترین سهم تولید و صادرات را داشته اند.

پروفیل یا همان قوطی در ابعاد متفاوت تولید و عرضه میشود که پروفیل 80*40‏ یکی از پرطرفدار ترین محصولات فولادی در دسته ی مقاطع می باشد.

پروفیل80در40

صنعت ساختمان سازی، از حیث امنیت و سرمایه گذاری در جوامع مختلف بسیار حائز اهمیت می باشد، از پروفیل 80*40‏ اغلب در ساخت چارچوب درب و پنجره استفاده میشود، البته از پروفیل در سایزهای متفاوت و در بخش های مختلف ساختمان استفاده میشود. جهت اطلاع از قیمت و ابعاد لوله و پروفیل کلیک کنید.

پروفیل ها با دو سطح مقطع مربع و مستطیل و در ابعاد مختلف تولید میشوند که پروفیل 80*40 ‏دارای سطح مقطع مستطیل و توخالی یا همان HSS می باشد. از پروفیل های گوچ در ساخت نرده و حفاظ و از پروفیل هایی با سایز بزرگتر به عنوان ستون استفاده میشود. تولید پروفیل 80*40‏ ‏ اغلب طبق استاندارد DIN 2395 آلمان انجام میگیرد و اگر با ورق 2 میلیمتر تولید شودطبق جدول اشتال وزن پروفیل 80*40 ‏حدود 3.783 کیلوگرم در هر متر (طول) می باشد که وزن کلی هر شاخه در حدود 23 کیلوگرم میشود.

قیمت پروفیل 80*40

پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت محصولات فولادی تاثیر گذار می باشد که مهمترین آن نرخ قیمت آهن و فولاد در جهان می باشد، پس از آن نوسان قیمت ارز نیز تاثیرگذار میباشد. در کشور ما در طی چند سال اخیر قیمت گذاری ورق فولادی مانند ورق روغنی، ورق سیاه و ورق گالوانیزه از طریق بورس کالا انجام میشود و از آنجایی که ورق فولادی ماده اولیه تولید لوله و پروفیل می باشد این قیمت گذاری تاثیر مستقیم بر قیمت لوله و پروفیل دارد.

البته با توجه به وضعیت فعلی کشور و حواشی موجود در مورد برجام، قیمت محصولات در حوزه های مختلف اعم از صنعت فولاد، صنعت نساجی و دیگر صنایع مختلف دچار نوسان شده است. یکی از محصولاتی که نوسان و کاهش قیمت آن در طی یک ماه گذشته به وضوح دیده میشود، قیمت لوله و پروفیل بوده است.

پروفیل 80*40‏ در تیرماه سال 1401 با قیمت 30000 تومان معامله میشد که در هفته ی نخست شهریور ماه این محصول در ضخامت های پایین‌تر از 2 میلیمتر به مبلغ 27000 تومان فروخته میشود و ضخامت بالای 2 میلیمتر 20000 تومان به فروش میرسد. بازرگانی پرشین آیرون نماینده رسمی کارخانه ی خاورصنعت هما بوده و محصولات این کارخانه را به قیمت درب کارخانه عرضه میکند. جهت ثبت سفارش تنها کافیست با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

پروفیل 80*40‏ ‏در ضخامت های زیر امکان‌پذیر می باشد:

تولید شده از ورق روغنی در ضخامت 0.7_ 0.8 _  ‏0.9 _ 1 _ 1.25 _ 1.5 ‏(میلیمتر)

تولید شده از ورق سیاه در ضخامت 2 (میلیمتر) به بالا

حمل و نقل پروفیل 80*40‏

پروفیل 80*40‏ ‏تولید شده ابتدا توسط باسکول وزن کشی میشود و وزن آن مشخص میگردد و پس از آن با توجه به وزن بار از میان نیسان، کامیون و تریلی مناسب ترین وسیله انتخاب و بار ارسال میشود. پرشین آیرون باربری آهن، فولاد و محصولات خود را زیر قیمت مصوب انجام میدهد.

پروفیل80x40