تولید لوله و پروفیل

لوازم خانگی و جهش تولید لوله مبلی و پروفیل مبلی

دبیر کل سندیکا لوله و پروفیل ایران درباره ی جهش لوازم خانگی و در کنار آن , افزایش تولید محصولات فولادی مورد استفاده در لوازم خانگی مانند انواع ورق های روغنی و ورق گالوانیزه و لوله مبلی و پروفیل مبلی اشاره کرد.

آنوش رحام دبیر کل سندیکا لوله و پروفیل در مورد این جهش گفته است :

با افزایش تولید صنایع لوازم‌خانگی نیاز این بخش به مصرف ورق فولادی افزایش یافت و با جهش تولید داخلی، قطعه‌سازان، خودروسازان و صنایع لوازم‌خانگی نیاز بیشتری به ورق فولادی پیدا کردند که البته اقدام خوب و قابل تحسینی به شمار می‌رود زیرا تا پیش از این، عمده لوازم‌خانگی به کشور وارد می‌شد.

صادرات ورق فولادی در صورتی انجام میشود که نیاز داخلی کشور برطرف شده باشد از این رو, در ایران و در جهان دغدغه ی تامین ورق فولادی همیشه پابرجا می باشد.

نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا، صنایع با مشکل کمبود ورق فولادی در سطح جهانی مواجه هستند زیرا اغلب کشورهای تولیدکننده ورق فولادی، ظرفیت تولید خود را برای صنایع داخلی می‌گذارند و اگر مازادی داشته باشند صادر می‌کنند که همین مسئله موجب شده افزایش قیمت واردات ورق فولادی در مقایسه با قیمت ورق تولید داخل شده است.

وزارت صنعت , معدن, تجارت ( صمت )

وزارت صنعت , معدن, تجارت ( صمت ) راهکاری را در جهت قیمت‌گذاری بر مبنای چندگانگی قیمت‌ها ارائه داده است که آنوش رحام نیز در این باره گفته است :

راهکار وزارت صمت برای قیمت‌گذاری بر مبنای چندگانگی قیمت‌ها و مخرج معادله این قیمت‌هاست در حالی که به نظر می‌رسد بهترین روش برای قیمت‌گذاری، مخرج معادله بر اساس قیمت تمام‌شده باشد زیرا این روش در تمام دنیا جواب داده و مبنای قیمت‌گذاری کالاها است.پ

نوسانات قیمت دلار و ارز های مختلف باعث نوسان  قیمت محصولات داخلی نیز میشود. این نوسان قیمت تاثیر مستقیم بر اقتصاد جامعه نیز دارد .

آنوش رحام درباره ی نوسانات , قیمت ارز نیز این چنین گفته است:

فولاد در لوازم خانگی

یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت ورق فولادی حتی در صنایع داخلی این است که این صنایع برای اینکه مشمول قراردادهای ضد دامپینگ نشوند مجبورند قیمت وارداتی را بالاتر بدهند و از آنجا که محصول ورق در تمام کشورها برای مصرف داخلی اولویت‌گذاری شده است، اصولا ورق داخلی در تعیین قیمت نقش دارد. از طرف دیگر در کشور ما تولید محصولات فولادی و ورق در انحصار یک تولیدکننده است، اقتصاددانان و کارشناسان شورای رقابت معتقدند کالایی که در تولید آن انحصار وجود دارد نباید به بورس کالا برود زیرا عرضه در بورس کالا به دلیل افزایش تقاضا موجب رشد چشمگیر قیمت‌ها خواهد شد.

آنوش رحام نیز درباره ی برنامه ریزی های خود گفته است عرضه این کالا ها و محصولات باید به صورت هدفمند و نقطه به نقطه انجام گیرد تا تولیدکنندگان نیز بتوانند از ورق فولادی بهره مند شوند و محصول را پردازش و تولید کنند.

دبیر کل سندیکا گفته است :

صنایع لوله و پروفیل و لوازم‌خانگی و البته خودرو از جمله صنایع تکمیلی هستند که بیشترین تقاضا را برای ورق فولادی دارند.

تیم پرشین آیرون سعی بر آن دارد که شما عزیزان را با کاربردهای مختلف لوله مبلی و پروفیل مبلی , در زندگی امروز و روزمره آشنا کند. یکی از این کاربردها لوازم خانگی می باشد که نقش اساسی و ثابت در زندگی دارد. محصولات فولادی مختلف در صنعت لوازم خانگی کاربرد دارد , ورق های فولادی و لوله سبک و پروفیل سبک از نمونه های این محصولات فولادی می باشد . کیفیت این محصولات یک موضوع مهم در کاربرد و استفاده در وسایل مختلف می باشد, لوازم خانگی به دلیل استفاده از آن که به طور متداول و مکرر می باشد کیفیت قطعات سازنده در آن بسیار حائز اهمیت است.

شما میتوانید جهت اطلاع دقیق از کاربرد لوله مبلی در لوازم خانگی و کاربرد پروفیل مبلی در لوازم خانگی کلیک فرمایید.

کاربرد لوله مبلی در لوازم خانگی

کاربرد پروفیل مبلی در لوازم خانگی

بازرگانی پرشین آیرون, نماینده رسمی کارخانه ی خاور صنعت هما تامین کننده انواع ورق روغنی و لوله مبلی و پروفیل مبلی می باشد. شما جهت خرید محصول فولادی با کیفیت بالا و قیمت مناسب میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.