کارخانه خاور صنعت هما :

شرکت پرشین آیرون نماینده رسمی فروش محصولات کارخانه خاور صنعت هما می باشد. این کارخانه در سال 1377 و با هدف تولید انواع لوله و پروفیل سبک مبلی در زمینی به مساحت 7هزارمترمربع وتنها با یک خط تولید به بهربرداری رسید. توکل به خدا پشتکار و سخت کوشی پرسنل مجرب و کار آزموده در طی سالیان متمادی نام این شرکت را در زمره پیشتازان این صنعت قرار داد .

این کارخانه هم اکنون با دارا بودن 15 خط تولید 6 خط رشته بر و 3 خط شیت کن درزمینی به مساحت 40 هزار متر مربع توانایی تولید انواع لوله و پروفیل سبک مبلی و صنعتی را داراست. این کارخانه با ظرفیت تولید 150هزارتن لوله و پروفیل در سال، بالاترین ظرفیت تولید و بالاترین سطح تنوع محصولات لوله و پروفیل را در کشور به خود اختصاص داده است که این ظرفیت و تنوع در تولیدات، باعث جذب بازرگانان و مشتریان برون مرزی گردیده است و نام این شرکت را به عنوان برترین صادرکننده لوله و پروفیل در سال 1397 قرار داده است.

پرشین آیرون :

شرکت پرشین آیرون تنها نماینده رسمی فروش محصولات خاور صنعت هما در ایران، با توجه به اصول مشتری مداری و برخورداری از نیروی انسانی متخصص وبا انگیزه و نیز دارا بودن کیفیت قابل رقابت محصولات تولیدی در سطح جهانی، توانسته است محصولات خود را علاوه بر ارائه گسترده در بازار ایران،  به سایر کشورهای حوزه خلیج فارس صادر نماید.

فروش بازار داخل و صادرات لوله و پروفیل این کارخانه از طریق شرکت پرشین آیرون تنها نماینده رسمی این کارخانه نیز صورت می گیرد. این شرکت توانایی صادرات لوله پروفیل و فروش این محصولات در بازار داخل و خارج از کشور را دارا می باشد. این شرکت مفتخر است که اعلام نماید، کارخانه خاور صنعت هما در ماه آتی از خطوط تولید لوله و پروفیل استنلس استیل خود بهره برداری می نماید تا از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده و نام خود را جزو اولین تولید کننده لوله و پروفیل استنلس استیل، در پایتخت ایران قرار دهد.

ایرانی آباد آرزوی ماست

شرکت بازرگانی پرشین آیرون آماده همکاری با تولید کنندگان، صادرکنندگان و بازرگانان محترم می باشد
جهت اطلاع از لیست موجودی لوله و پروفیل و قیمت روز لوله پروفیل با ما در تماس باشد

کارخانه-خاور-صنعت-هما

کارخانه-خاور-صنعت-هما

خاور-صنعت

خاور-صنعت