انواع پروفیل

مراحل ثبت سفارش در پرشین آیرون

در سایت پرشیت آیرون میتوانید  محصولات این مجموعه را مشاهده نمایید،پس از آن میتوانید با کارشناسان این بازرگانی تماس گرفته و پس از مشاوره و استعلام قیمت به روز  با توجه به جداول موجود سایز و ابعاد محصول مورد نظر خود را ثبت کرده و پس از ارسال پیش فاکتور از سمت کارشناس سفارش خود را تایید کرده و در مدت زمان مشخص شده بار برای شماارسال میشود. در خصوص ثبت سفارش صادرات لوله و پروفیل این مجموعه نیز به صورت مراحل گفته شده می باشد.

محاسبه قیمت پروفیل مبلی بر حسب ضخامت

پروفیل سبک به پروفیل هایی گفته میشود که  از ورق نازک تولید میشوند، این ورق ها معمولا نورد سرد (روغنی) هستند و ضخامتی بین 0.5 الی 1.5 میلیمتر دارند. پروفیل مبلی ظاهری براق  و روشن دارد به همین علت کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارد. قیمت این محصول وابستگی مستقیم با قیمت ورق روغنی و نوسانات ارزی و نوسان بورس دارد. یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت مسکن، قیمت پروفیل مبلی می باشد، همچنین قیمت پروفیل سبک بستگی به میزان عرضه و تقاضا در فواصل مختلف سال دارد.

شرکت بازرگانی پرشین آیرون تنها نماینده رسمی کارخانه خاور صنعت هما در تلاش است این محصولات را با بهترین کیفیت عرضه نماید برای خرید این محصولات با کیفیت بالا و خرید آسان با کارشناسان ما تماس بگیرید.