قیمت خرید پروفیل مبلی

قیمت خرید پروفیل مبلی

همانطوری که می‌دانید قیمت هر وسیله صنعتی بسیار مهم می باشد و قیمت روز پروفیل سبک یا پروفیل مبلی هم بسیار مهم است و باید در زمان خرید با این موضوع آشنایی بیشتری داشته باشید تا به بهترین نحو ممکن خرید خود را انجام دهید.به طور معمول بسیاری از فروشندگانی که پروفیل مبلی را به فروش می رسانند قیمت آن را بر اساس وزنی که دارد حاسبه می کنند و وزن آن در قیمت تاثیر بسیاری دارد. البته باید بدانید قیمت هر یک کیلوگرم آن به عوامل متعددی بستگی دارد که این عوامل قیمت دلار، قیمت جهانی ورق های نورد سرد، تعرفه های گمرکی، هزینه ای که برای انرژی کارخانه ها مصرف می شود می باشد. با اینکه برخی از افراد بر این باور می باشند که قیمت پروفیل مبلی بالا است ولی باید بدانید که به دلیل وزن پایین آن قیمت بالایی ندارد.

تفاوت خرید پروفیل مبلی  و سنگین

شما باید بدانید پروفیل مبلی در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و در واقع در هر جایی می توانید این محصول را مشاهده کنید، بسیاری از افراد باورهای اشتباهی در این مورد دارند و به همین دلیل اطلاعات درستی در مورد پروفیل مبلی سنگین و سبک ندارند. نوع سبک آن شامل قوطی، پروفیل و … می باشد ولی نوع سنگین آن شامل برخی از تیرآهن ها و درب و پنجره ها است. ویژگی هر یک از آنها با دیگری متفاوت می باشد، به همین دلیل هر یک از آنها در برخی از مکان های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. پروفیل های مبلی وزن امروزه کاربرد بسیاری دارد و بسیاری از افرادی که ظاهر کار صنعتی برای آنها اهمیت دارد از پروفیل های سبک وزن استفاده می کنند.

 

شرکت پرشین آیرون افتخار نمایندگی رسمی فروش محصولات کارخانه خاور صنعت هما تولید کننده انواع لوله و پروفیل
از ورق سرد می باشد.جهت اطلاع از قیمت روز پروفیل  خاور صنعت هما و فروش ورق سرد و قیمت لوله و پروفیل مبلی (سبک) با ما تماس بگیرید.