ورق سرد چیست؟

چه کسانی از ورق سرد استفاده می کنند ؟

ورق روغنی یکی از ورق های می باشد که امروزه در صنعت از آن استفاده زیادی میشود. بسیاری از افرادی که با این ورق آشنایی ندارند آن را در صنعت خود چندان استفاده نمی نمایند و ترجیح می دهند ار ورق های سیاه استفاده کنند، چرا که ورق سیاه قدمت بیشتر و همچنین قیمت پایین تری نیز دارند. برای دیدن قیمت ورق روغنی کلیک کنید.

در توضیحات بیشتر باید بگوییم که اگر شما می خواهید ظاهر زیبایی در بنای خود داشته باشید بدون شک باید ورق روغنی انتخاب کنید، چرا که این ورق ها زیبایی بسیاری به نمای شما می بخشند که ورق های سیاه این قابلیت را ندارند. بیشتر افرادی که از ورق سیاه استفاده می کنند به دنبال استحکام و ویژگی های دیگر آن می باشند، در صورتی که باید بدانید ورق روغنی هم استحکام و مقاومت بسیاری دارد، به همین دلیل در صنایع مختلف کاربرد دارد. البته لازم به ذکر می باشد قیمت ورق روغنی به مراتب از نوع سیاه بیشتر و گران‌تر است؛ عمده دلیل این تفاوت قیمت؛ فرآیند تولید آن می باشد.

مراحل تولید ورق روغنی در مقایسه با روق سیاه بیشتر بوده و همین امر سبب میشود در کنار زیبایی، قیمت بالاتری داشته باشد. بازرگانی پرشین آیرون ورق روغنی ، روق سیاه، ورق گالوانیزه و … با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

جهت اطلاع روزانه از قیمت و موجودی محصولات این بازرگانی در کانال تلگرامی به آیدی (https://t.me/persianiron_2018) عضو شده و محصول خود را انتخاب کنید.

کیفیت ورق سیاه با ورق روغنی و علت تفاوت های آن

همانطوری که بیان کردیم ورق روغنی کیفیت و استحکام بسیار عالی  دارد، همچنین ورق سیاه هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، اما از آنجایی که برای تولید آن هزینه بالایی باید پرداخت شود، بیشتر افرادی که تقاضای بالایی دارند درخواست تولید آن را می دهند.

سطح صاف در ورق روغنی یکی از مزیت های مهم آن به شمار می رود و به همین دلیل است که بسیاری از افراد در نمای خود از این ورق استفاده می کنند. از آنجایی که در تولید ورق روغنی از نورد سرد استفاده شده است از ورق سیاه نرم تر می باشد و به همین دلیل بیشترین استفاده ای که این ورق دارد در ظاهر می باشد.

بر این اساس باید بدانید اگر می خواهید در درون ساختمان خود از این دو ورق استفاده کنید بهتر است برای نمای درونی از ورق سیاه و در نمای بیرونی از ورق های روغنی استفاده نمایید.

ورق سرد، ورق روغنی، ورق نورد سرد، Cold Coil، CRC، cold coil rolled تمامی این اصطلاحات جهت شناسایی ورق روغنی در بازار بیان میشود. اما به طور تخصصی اغلب جهت خرید این محصول فولادی از اصطلاح ورق سرد استفاده میشود.

 

شرکت پرشین آیرون افتخار نمایندگی رسمی فروش محصولات کارخانه خاور صنعت هما تولید کننده انواع لوله و پروفیل
از ورق سرد می باشد.جهت اطلاع از قیمت ورق روغنی خاور صنعت هما و فروش ورق سرد و قیمت لوله و پروفیل مبلی (سبک) با ما تماس بگیرید.