سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی،فولاد،ریخته‌گری,ماشین آلات و صنایع وابسته

محمود بندرچی برگزارکننده رویدادهای نمایشگاهی

کلیه زنجیره ارزش و زنجیره تامین در این نمایشگاه حضور دارند و نباید فراموش کرد که استان اصفهان به عنوان قطب صنعتی کشور، بالغ بر ۶۵ درصد زنجیره تامین و ارزش صنایع ریخته گری کشور را در خود قرار داده است. بنابراین اهمیت این استان در برگزاری این رویداد بیش از پیش نمایان می شود.

با ورود واکسن به کشور و تسریع در انجام واکسیناسیون , فعالیت های نمایشگاهی با رعایت پروتکل های بهداشتی اغاز به کار کرده اند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان از تاریخ 7 لغایت 10 مهر ماه و از ساعت 10 تا 18 میزبان متخصصان این حوزه بوده است. 110 شرکت داخلی و نمایندگانی از کشور های مختلف در این رویداد حضور داشته اند. این نمایشگاه در فضایی حدود 16 هزار متر مربع برگزار شده است.

بندرچی در ادامه توضیحات خود افزود :

کلیه زنجیره ارزش و زنجیره تامین در این نمایشگاه حضور دارند. از شرکت های شاخص حاضر در این رویداد نیز می توان به فولاد مبارکه، ذوب آهن، میدکو، فولاد کویر و سایر شرکت های این حوزه اشاره کرد.

ظرفیت معدنی استان اصفهان

استان اصفهان در حوزه معدنی مزیت خاصی ندارد و بیشتر مزیت های این استان در حوزه معادن سنگ های ساختمانی است و در بخش سایر کانی ها نسبتا ضعیف است. اما نباید فراموش کرد که این استان قطب صنعتی کشور است و بالغ بر ۶۵ درصد زنجیره تامین و ارزش صنایع ریخته گری کشور در این استان قرار دارد.

دو قطب بزرگ فولادی کشور در استان اصفهان قرار دارد، در همین جهت اهمیت این استان در برگزاری نمایشگاه های صنعتی و فولادی دو چندان میشود.

از طرفی برگزاری رویدادهای نمایشگاهی نیز موجب برندینگ واحدهای صنعتی بزرگ می شود و این واحدها هم در طول برگزاری رویدادهای نمایشگاهی موفق خواهند شد زنجیره تامین خود را به خوبی شناسایی و مذاکرات خوبی را در این زمینه داشته باشند.

شهر و کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه

۱۱۰ شرکت از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی، همدان و کرمان و همچنین نمایندگانی از کشورهای آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، امارات متحده عربی، هند و چین در نمایشگاه امسال اصفهان حضور دارند.

شرکت‌های حاضر در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد اصفهان در زمینه تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی (ریخته‌گری، عملیات حرارتی، آبکاری و پرداخت، متالورژی پودر)، خدمات صنعت متالورژی (مواد اولیه و کمک ذوب‌ها، قالب‌سازی و مدل‌سازی، خدمات آزمایشگاهی)، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته صنعتی (جرثقیل‌ها، ژنراتورها، موتورهای گازسوز، غبارگیرها، اتصالات و شیلنگ‌های فشار قوی، روانکارها و روغن‌های صنعتی، صنایع لاستیک و نوار نقاله‌ها، تصفیه‌خانه‌های صنعتی) و شکل‌دهی فلزات (نورد، آهنگری و جوشکاری، تراشکاری، برشکاری و پرسکاری) فعالیت دارند.

عباس مقتدایی- نماینده مردم اصفهان

طی چند ماه گذشته مجلس شورای اسلامی ذیل کمیسیون سیاست خارجی خود، کمیته ای تحت عنوان «کمیته دیپلماسی اقتصادی» را تاسیس کرد و در جریان رای اعتماد به وزرا، به عنوان رئیس این کمیته با وزرای صمت، جهاد، نفت و اقتصاد و همچنین وزیر امور خارجی که مرتبط با عرصه دیپلماسی اقتصادی است، صحبت کردم. مجلس شورای اسلامی بنا دارد تا دردهای کشور را با سرعت بیشتری درمان کند و چاره ای به غیر از پشتیبانی از تولید در بالاترین سطح نداریم.

شرکت پرشین آیرون افتخار نمایندگی رسمی فروش محصولات کارخانه خاور صنعت هما تولید کننده انواع لوله و پروفیل
از ورق سرد می باشد.جهت اطلاع از قیمت روز پروفیل سبک خاور صنعت هما و فروش ورق روغنی و قیمت لوله و پروفیل مبلی (سبک) با ما تماس بگیرید.