قوطی صنعتی

پروفیل صنعتی چیست ؟

در دسترس بودن محصولات فولادی مانند قوطی و پروفیل صنعتی باعث ایجاد بازارهای مصرف و افزایش تنوع در تولیدات محصولات آهن محور میشود. قیمت پروفیل صنعتی پرشین آیرون یکسان با قیمت درب کارخانه اعلام میگردد و این مجموعه جهت حمایت از تولید کنندگان حمل و نقل زیر قیمت باربری را برای خریداران محترم محیا نموده است.

قیمت درب کارخانه و حمل ارزان در کنار شرایط خرید متنوع از مزایایی خرید از بازرگانی پرشین آیرون می باشد. قوطی صنعتی برخلاف قوطی آهنی در صنعت ساختمان سازی جایگاه خاصی ندارد و این گونه گمان زده میشود که پروفیل صنعتی کاربرد محدودی نسبت به پروفیل سیاه در بازار دارد.

همانطور که از نام آن مشخص است این نوع محصول در صنعت و تولید بیشترین کاربرد را دارد. این محصول در صنایع مانند ساخت استراکچر کانکس و‌ خانه و‌ ویلاهای پیش ساخته کاربرد فراوان دارد. مقاومت بالا در کنار خاصیت شکل پذیری و‌خم پذیری به همراه وزن کم‌ از مزایایی مهم پروفیل و قوطی صنعتی می باشد. صنایع دیگری مانند خودرو سازی ، صنعت کشاورزی، لوازم خانگی جزو مشتریان همیشگی این محصولات هستند.

مزایای پروفیل صنعتی پرشین آیرون

 در راستای اصول مشتری مداری و حمایت از تولید کنندگان و بازارگانان محترم این مجموعه قیمت پروفیل صنعتی خود را به قیمت درب کارخانه عرضه میکند و جهت حمل بصرفه و زیر قیمت باربری برای مشتریان خود شرایط مناسبی فراهم نموده است. جهت خرید و ثبت سفارش خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت  این محصول فولادی همیشه به قیمت ورق روغنی که از آن تولید می شود بستگی دارد. پروفیل صنعتی دارای 13 نوع ضخامت است که عموما از ضخامت شش دهم میل (0.6) تا ضخامت یک و نیم میل(1.5) تولید می شود قیمت قوطی صنعتی در ضخامت 0.6 میلیمتر به دلیل کندی فرآیند تولید و ایجاد ضایعات ورق اغلب گرانتر از دیگر ضخامت ها می باشد. البته نوع دیگری از پروفیل صنعتی در بازار یافت میشود که از ضخامت 6 میلیمتر الی 16 میلیمتر تولید و عرضه میشود.

این محصول در بسیاری از صنایع و تولیدات مانند ساخت پایه میز، صندلی و تخت، در تولید انواع اگزوز خودرو، تولید بدنه فرمان خودرو، کانکس و کانتینر، ساخت لوازم خانگی و هزاران نوع تولیدات دیگر استفاده می گردد، در نتیجه قیمت پروفیل صنعتی در بهاء تمام شده بسیاری از کالاها تاثیر گذار می باشد.

قوطی صنعتی از طریق نورد سرد برپایه استانداردهای DIN 2394(1) 94  و EN 10 219 -2 آلمان با فرایند جوش دو سر ورق تولید می شود.

پروفیل صنعتی

ویژگی های پروفیل صنعتی

  •  دارای قطر و ضخامت دقیق و مناسب
  • قابلیت جوش پذیری یکی دیگر از مواردی است که می توان به آن اشاره کرد.
  • انعطاف در خم پذیری، پرس و کشش
  • قابلیت کشش سرد 
  • کیفیت سطحی قوطی صنعتی به گونه است که در رنگ کاری و بخصوص در آبکاری و کرم کاری نتیجه مطلوبی ارائه می دهد.
  • وزن سبک این محصول فولادی یکی دیگر از موارد محبوبت این نوع محصول در مقایسه با سایر محصولات این صنعت می باشد.

قیمت پروفیل صنعتی ابتدا به کیفیت محصول تولید شده بستگی دارد. کیفیت قوطی صنعتی ابتدا به کیفیت ورق روغنی و در مرحله ی دوم به جوش صحیح بستگی دارد؛ البته ناگفته نماند محلول آب صابون که برای خنک کردن فرآیند جوش قوطی سبک فلزی استفاده می شود یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت قوطی صنعتی می باشد. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل صنعتی، میتوان به قیمت جهانی سنگ آهن، قیمت ارز، هزینه گمرک و… اشاره کرد.

کارخانجات تولید کننده پروفیل صنعتی

کارخانه لوله و پروفیل ساوه یکی از کارخانجات قدیمی تولید لوله سبک در ایران می باشد که در حال حاضر بصورت اجرتی لوله مبلی تولید می کند. کارخانه ارابه نسیم یکی دیگر از کارخانجات تولیدی لوله و پروفیل صنعتی در ایران بوده که حدود 10 سال است که تعطیل شده است.

کارخانه خاورصنعت هما واقع در پیشوا نزدیک ترین کارخانه تولید پروفیل به تهران می باشد. این مجموعه با بیش از 15 خط تولید لوله وپروفیل و حجم تولیدی سالینه بیش از 200 هزار تن در صدر کارخانه تولید لوله و پروفیل قرار دارد.

این مجموعه جزء برترین کارخانجات تولید لوله و پروفیل در ایران و خاورمیانه میباشد، بازرگانی پرشین آیرون به دلیل تولید با کیفیت و قیمت مناسب یکی از پرفروش ترین و با تجربه ترین شرکت های در حال حاضر این صنعت می باشد.

پروفیل سبک در بازار در انواع مدل های مختلف در دسترس می باشد و در موارد مختلفی از جمله در ساختمان سازی استفاده های بیشماری از آن می شود. استفاده از این نوع محصول فولادی در ساختمان سازی باعث می شود وزن کلی ساختمان سبک باشد. این قابلیت به مقاومت ساختمان در برابر انواع ارتعاشات و زمین لرزه کمک خواهد کرد. از دیگر مزایایی که می توان در مورد پروفیل صنعتی به آن اشاره کرد مقاومت در برابر خوردگی می باشد.

تفاوت پروفیل ساختمانی و صنعتی

پروفیل ساختمانی به نوعی گفته می شود که می توان از آن در ساختمان سازی استفاده کرد. برای مثال می توان ازآن در ساخت در و پنجره های آلومینیومی و بسیاری از موارد دیگر مربوط به ساختمان سازی استفاده کرد, اما نوع صنعتی بیشتر در صنایعی مانند خودروسازی، موارد نظامی و سایر موارد مربوط به صنعت کارایی دارند و مورد استفاده قرار می گیرند.

در کنار مطالعه این مطلب جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی جدول تحمل بار قوطی کلیک کنید , همچنین میتوانید این جدول را دانلود نمایید.

بازرگانی پرشین آیرون تولید کننده و صادر کننده لوله و پروفیل جهت اعتماد بیشتر مشتریان خود ابتدا مفتخر به کسب نماد اعتماد الکترونیک از سازمان توسعه تجارت الکترونیک گردیده است و در راستای حمایت از تولید کنندگان این حوزه تولیدی خود را به قیمت درب کارخانه، قیمت گذاری میکند. این مجموعه جهت کاهش هزینه های حمل و نقل ، محصولات خود را با قیمت مناسب و زیر قیمت باربری مصوب تهران برای خریدارن محترم حمل میکند.