rebar without edge

میلگرد اغلب جهت افزایش مقاومن بتن و سازه مورد استفاده قرار میگیرد. این محصولات فولادی میتوانند در دو نوع آجدار و بدون آجدار تولید و عرضه شوند که هر یک ویژگی و کاربرد منحصر به فرد خود را دارد. روش تولید میلگرد بدون اج یا ساده از پیچیدگی بالایی برخوردار نمیباشد که همین امر سبب کاهش قیمت میلگرد ساده نسبت به آجدار شده است.

روش  تولید میلگرد بدون اج

در مرحله ی نخست شمش فولادی تحت حرارت 1000 الی 1100 درجه سانتی گراد قرار میگیرد. در مرحله ی بعدی شمش های حرارت دیده بر روی رول های برش دهنده قرار میگیرند. در این مرحله شمش ها عرضشان تا به اندازه ی مورد نظر کاهش پیدا میکند و در طول مشخص برش داده میشوند.

در مرحله ی بعدی مطابق با استاندارد مورد نظر، قطر و طول میلگردها را به اندازه ی مشخص میرسانند.

تفاوت روش تولید میلگرد بدون آج و آجدار در مرحله ی نهایی می باشد. در تولید میلگرد اجدار یک مرحله به ایجاد آج بر روی سطح میلگرد اختصاص میابد که با استفاده از غلتک های شکل دهی انجام میشود.

کاربرد میلگرد بدون اج یا ساده

صنعت ساختمان سازی:

یکی از صنایع پر مصرف میلگرد بدون اج، صنعت ساختمان سازی می باشد. در ساخت سازه جهت تولید بولت و رابیتس از این نوع میلگرد استفاده میشود.

تولید قطعات صنعتی:

صنایعی مانند ریخته گری، تراشکاری، جوشکاری و رزوه از میلگرد بدون اج استفاده میکنند. در کنار این صنایع از میلگرد بدون اج در تولید قطعات خودروهای سواری، تجهیزات کشاورزی، تجهیزات سوخت رسانی و … نیز استفاده میشود.

میلگرد ترانس:

از این نوه میلگرد که از نظر ظاهری صاف و صیقلی می باشد در صنایع فرفوژه، تقویت سازه و شبکه بندی نیز استفاده میشود.

تولید پیچ و مهره:

پیچ و مهره را میتوان جزء محصولات جدانشدنی از صنایع مختلف دانست. در یکی از روش های تولید این محصولات از میلگرد بدون اج حرارت دیده استفاده میشود.

تولید لولا و اتصالات فولادی:

در تولید لولا درب های ضد سرقت از میلگرد بدون اج یا ساده استفاده میشود.

خرید میلگرد بدون اج

بازرگانی پرشین آیرون تامین کننده انواع مقاطع فولادی، عرضه میلگرد بدون اج و اجدار را در انواع مختلف را انجام میدهد که به یکی از حوزه های شناخته شده فعالیت این مجموعه تبدیل شده است.

شما میتوانید با کیفیت ترین میلگرد موجود در بازار را با مناسب ترین قیمت از این مجموعه خریداری نمایید.