steel export

قیمت لوله و پروفیل صادراتی

تاریخ بروزرسانی :1402/12/28

 

wdt_IDنوعوزن _ weightقیمت _ price _ $تاریخ _ Date
1لوله و پروفیل سبک _ (CRC Pipe & Tube (Below 1/5 mm1تن Per Ton83018/03/2024
2لوله و پروفیل _ (Top 2 mm) HRC Pipe & Tube1تن Per Ton018/03/2024
3لوله و پروفیل سیاه _ (Top 1.5 mm) HRC Pipe & Tube1تن Per Ton018/03/2024

بازرگانی پرشین آیرون  با نام ثبتی برنا صنعت کیان آریا (سهامی خاص) در زمینه صادرات لوله و پروفیل نماینده رسمی فروش تولیدات کارخانه خاور صنعت هما. صادر کننده برتر سال 1397، با تجربه بیش از دو دهه در تولید و صادرات لوله وپروفیل سبک، آماده همکاری با صادرکنندگان و بازرگانان این صنعت می باشد. شما میتوانید با مراجعه به جدول ابتدای صفحه به صورت روزانه از قیمت پروفیل صادراتی و لوله صادراتی مطلع شوید.

این مجموعه جهت تامین درخواست های صادرات مقاطع فولادی ایران از کشورهای همسایه مجموعه ای از تولیدات فولادی از برندهای با کیفیت ساخت ایران مهیا نموده است. این مجموعه صادرات لوله و صادرات پروفیل فولادی را از تمام مرزهای کشور انجام می دهد. 

محصولات صادراتی:
بازرگانی پرشین آیرون تولیدات فولادی زیر را جهت صادرات ارائه می کند:

لازم به ذکر است ضخامت و ابعاد محصول سفارشی تاثیر مستقیم بر قیمت پروفیل صادراتی و لوله صادراتی دارد.

صادرات لوله و پروفیل سبک از ضخامت ۰/۶ میلیمتر تا ضخامت ۱/۵ میلیمتر
صادرات لوله و پروفیل سنگین (ساختمانی) از ضخامت ۲ میلی‌متر تا سایز ۴ میلیمتر
صادرات میلگرد از سایز ۶ کلاف تا سایز ۳۶
صادرات لوله های صنعتی: صادرات لوله گاز,  صادرات لوله آب 

این شرکت توانایی صادرات لوله و پروفیل از نوع ورق روغنی ST-12 و ورق سیاه ST-37 و ST-52، با کیفیت  در سطح بین المللی را داراست.

طبق دستورالعمل وزارت صنعت معدن و تجارت صادرات مقاطع فولادی ایران باید توسط تولیدکنندگان و نمایندگان رسمی این صنعت صورت بگیرد، در همین راستا این بازرگانی نماینده رسمی کارخانه خاور صنعت هما تولید کننده لوله و پروفیل علاوه بر تولید محصولات باکیفیت، توانایی انجام امور گمرکی جهت صادرات لوله و پروفیل را برای صادرکنندگان و بازرگانان محترم مهیا کرده است.
این مجموعه برای توسعه بیشتر صادرات مقاطع فولادی ایران و جهت سهولت در فرآیند صادرات توانایی ترانزیت محصولات و یا معرفی باربری های مطمئن و با سابقه را دارد.

مهمترین تفاوت میان قیمت پروفیل صادراتی و قیمت پروفیل داخل کشور، اضافه شدن هزینه باربری به قیمت نهایی آن می باشد. پرشین آیرون این هزینه ی اضافی را تا حد قابل توجهی کاهش میدهد.

pipe export

معرفی سایز و ضخامت

تولیدات لوله و پروفیل سبک:

  •  لوله سبک (مبلی) از سایز 6 میلی‌متر تا سایز 76 میلی‌متر (بیش از 22 نوع سایز گوناگون لوله و 17 نوع ضخامت مختلف)
  • پروفیل سبک (مبلی) از سایز 10×10 میلی‌متر تا سایز 80×40 میلی‌متر (بیش از 25 نوع سایز مختلف پروفیل و 17 نوع ضخامت)
  • ضخامت از 4 دهم میلی‌متر تا ضخامت 1/8 میلی‌متر(بیش از 17 نوع ضخامت)

کارخانه تولیدی خاور صنعت هما با توان تولید صدو پنجاه هزار تن در سال دارای بالا ترین سطح تولید و بالا ترین سطح تنوع سایز و ضخامت لوله و پروفیل در کشور می باشد. این کارخانه مجهز به 15 خط تولید لوله و پروفیل است که اخیرا با احداث خط تولید لوله و پروفیل استنلس استیل، جزو اولین تولیدکنندگان این نوع لوله و پروفیل در تهران – ایران باشد.

معرفی سایز و ضخامت صادراتی

تولیدات لوله و پروفیل سیاه (ساختمانی):

لوله سنگین (سیاه) از سایز 20 میلی‌متر تا سایز 102 میلی‌متر (بیش از 22 نوع سایز گوناگون لوله و 17 نوع ضخامت مختلف)
پروفیل سنگین (سیاه) از سایز 10×10 میلی‌متر تا سایز 100×100 میلی‌متر(بیش از 25 نوع سایز مختلف پروفیل و 17 نوع ضخامت)
ضخامت لوله و پروفیل ۲ میل تا ضخامت 4 میل (بیش از 17 نوع ضخامت)

tube export

صادرات لوله و پروفیل سبک

هم اکنون صادرات لوله و پروفیل کارخانه خاور صنعت هما که این شرکت نماینده رسمی فروش این کارخانه را عهده دار است، با ورود به بازارهای بین المللی همچون کشورهای آذربایجان، عراق، تاجیکستان، افغانستان، گرجستان، ارمنستان، ازبکستان و دیگر کشورهای همسایه، کیفیت محصولات خود در سطح جهانی را به اثبات رسانده است.

لوله و پروفیل تولیدی که توسط شرکت بازرگانی پرشین آیرون عرضه می شود از نوع ورق سرد یا ورق روغنی ST12 براساس استانداردهای DIN 2394(1) 94 و EN 10 219 -2  آلمان می باشد که قابل استفاده در صنایع گوناگون است. در ادامه به برخی از کاربردهای لوله و پروفیل سبک می پردازیم :

  •  استراکچر مبلمان و پایه مبلمان اداری بدلیل فرم پذیری و قابلیت آبکاری شدن
  • صنایع خودور سازی: اگزور خودرو ، فرمان خودرو، سپر سازی، صندلی، سیستم ترمز خودرو و …
  • ساخت بدنه دوچرخه، ساخت بدنه موتور سیکلت به دلیل قابلیت کشش، رنگ پذیری مطلوب و فرم پذیری مستحکم
  • صنایع ساختمان: لوله برق، درب و پنجره، نرده، حفاظ و ساخت استراکچر و بدنه کانکس(متحرک و ثابت) و …
  • صنایع تزئینی: ساخت پایه گلدان، دکوارسیون داخلی  و …
  • ملزومات منزل: دسته طی های خانگی، چوب رختی، نردبان، رخت آویز، پایه میز و صندلی پلاستیکی و تا شو، پایه و استراکچر چتر های آفتاب گیر و….

با توجه به گستردگی کاربرد لوله و پروفیل در سراسر جهان، میتوان گفت قیمت پروفیل صادراتی و لوله صادراتی تاثیر مستقیم بر صنایع مختلف دارد.

قیمت پروفیل صادراتی

عواملی مانند نوسان قیمت ارزهای بین المللی، قیمت آهن و فولاد در جهان، قیمت مواد اولیه، هزینه ی انرژی، نیروی انسانی و همچنین میزان عرضه و تقاضا بر قیمت محصولات فولادی خصوصا محصولات صادراتی مانند مقاطع ساختمانی تاثیر گذارد می باشد که قیمت پروفیل صادراتی نیز از این موضوع مستثنا نمی باشد.

اصطلاحات صادرات فولاد

wdt_IDمخففاصطلاحمعنا
29FCAFREE CARRIERتحویل کالا در محل مقرر به حمل کننده
30FASFREE ALONGSIDE SHIPتحویل کالا در کنار کشتی است
31FOBFREE ON BOARDتحویل کالا روی عرشه کشتی
32CFRCOST AND FREIGHTقیمت کالا و کرایه تا بندر مقصد
33CIFCOST, INSURANCE AND FREIGHTقیمت کالا، بیمه و کرایه تا بندر است
34CPTCARRIAGE PAID TOپرداخت، کرایه حمل کالا تا مقصد است
35CIPCARRIAGE AND INSURANCE PAID TOپرداخت، کرایه حمل و بیمه کالا تا مقصد است

صادرات لوله و پروفیل سیاه

لوله و پروفیل تولیدی که توسط شرکت بازرگانی پرشین آیرون عرضه می شود از نوع ورق سیاه یا ورق سنگین بر پایه استاندرد  ST37 و ST52 می باشد که قابل استفاده در صنایع گوناگون است. مهمترین کاربرد لوله و پروفیل سیاه در صنعت ساختمان می باشد. ساخت درب و پنجره ساختمان و در مجموع در مواردی که استحکام در اولویت نسبت به وزن می باشد، استفاده می گردد.

هرچه ضخامت لوله و پروفیل بیشتر باشد وزن آن نیز افرایش میابد و همچنین قیمت پروفیل صادراتی نیز تاثیر مستقیم از وزن نهایی محصول میگیرد.

قیمت لوله و پروفیل صادراتی

قیمت لوله و پروفیل صارداتی بر پایه دلار و در مقیاس یک تن اعلام می گردد. این قیمت رابطه مستقیم بر قیمت ارز در کشور دارد و نوسانات قیمت دلار همیشه یکی از چالش های تولید کنندگان لوله پروفیل بوده است.
شرکت بازرگانی پرشین آیرون آماده همکاری با تولید کنندگان، صادرکنندگان و بازرگانان محترم می باشد، جهت اطلاع از لیست موجودی لوله و پروفیل صادراتی و قیمت لوله پروفیل  صادراتی با ما در تماس باشد.

دفتر مرکزی:   

 40770074 021 (10 خط)

همراه ایران: 09125359973

 ایمیل رسمی: [email protected]

نشانی دفتر فروش: فلکه اول تهرانپارس، ابتدای خیابان پروین، ساختمان اداری سیلور سنتر، طبقه 8، واحد 811

صادرات لوله و پروفیل

صادرات لوله و پروفیل

شرکت پرشین آیرون در سال 1397 به‌عنوان برترین صادرکننده مقاطع فولادی انتخاب شد. هدف این مجموعه تامین درخواست‌های صادرات مقاطع فولادی کشورهای همسایه از ایران است و در این راستا مجموعه‌ای از تولیدات فولادی را از برندهای با کیفیت ساخت ایران فراهم کرده است. این مجموعه صادرات پروفیل و لوله را از تمام مرزهای کشور انجام می‌دهد.

لوله و پروفیل از محصولات صنایع فولاد هستند. در کارخانه‌های مربوط، ورق‌های فولادی که کلاف نام دارد، به محصول نهایی با شکل و اندازه متنوع تبدیل می‌شود. به طور کلی این محصولات در دو نوع سبک و سنگین و یا باز و بسته با کاربردهای مختلف تولید می‌شوند.

محصولات صادراتی پرشین آیرون

بر اساس دستورالعمل وزارت صنعت معدن و تجارت، صادرات مقاطع فولادی ایران باید توسط تولیدکنندگان و نمایندگان رسمی این صنعت صورت بگیرد؛ از این رو بازرگانی پرشین آیرون (نماینده رسمی کارخانه خاور صنعت هما) علاوه بر تولید محصولات باکیفیت، امکان انجام کلیه امور گمرکی جهت صادرات پروفیل و لوله را برای صادرکنندگان و بازرگانان محترم فراهم کرده است. این مجموعه برای توسعه بیشتر صادرات مقاطع فولادی ایران و جهت سهولت در فرایند صادرات، توانایی ترانزیت محصولات و یا معرفی باربری‌های مطمئن و با سابقه را نیز دارد.

شرکت بازرگانی پرشین آیرون توانایی صادرات پروفیل و لوله از نوع ورق روغنی ST12 و ورق سیاه ST37 و ST52، با کیفیت و قابل‌ارائه در سطح بین‌المللی را داراست و هم‌اکنون صادرات پروفیل و لوله کارخانه خاور صنعت هما را بر عهده دارد و با ورود به بازارهای بین‌المللی همچون کشورهای آذربایجان، عراق، تاجیکستان، افغانستان، گرجستان، ارمنستان، ازبکستان و دیگر کشورهای همسایه، کیفیت محصولات خود در سطح جهانی را به اثبات رسانیده است. در ادامه محصولات فولادی که توسط این بازرگانی صادر می‌شود، آورده شده است:

  • صادرات پروفیل و لوله سبک از ضخامت ۰/۶ میلی‌متر تا ضخامت ۱/۵ میلی‌متر
  • صادرات پروفیل و لوله سنگین (ساختمانی) از ضخامت ۲ میلی‌متر تا سایز ۴ میلی‌متر
  • صادرات میل‌گرد از سایز ۶ کلاف تا سایز ۳۶
  • صادرات لوله‌های صنعتی: صادرات لوله گاز – صادرات لوله آب

جهت اطلاع از قیمت پروفیل صادراتی و لوله صادراتی میتوانید به ابتدای صفحه مراجعه فرمایید و هم چنین جهت ثبت سفارش خود با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

صادرات پروفیل سبک و سنگین

پروفیل سبک یا پروفیل مبلی که به قوطی سبک هم معروف است، از ورق روغنی (ورق نورد سرد)  تولید می‌شود. از مهمترین خصوصیات آن می‌توان کیفیت سطحی خوب، فرم پذیری، دقت ابعادی و قابلیت آبکاری را نام برد. در ادامه به برخی از کاربردهای این محصولات اشاره شده است:

  • صنایع خودروسازی: اگزوز خودرو، فرمان خودرو، سپرسازی، صندلی، سیستم ترمز خودرو و …
  • صنایع ساختمان: لوله برق، درب و پنجره، نرده، حفاظ و ساخت استراکچر و بدنه کانکس و …
  • صنایع تزئینی: ساخت پایه گلدان، دکوراسیون داخلی و …
  • ملزومات منزل: دسته تی خانگی، نردبان، رخت‌آویز، پایه میز و صندلی پلاستیکی و تا شو و …

پروفیل سنگین که با نام پروفیل صنعتی یا ساختمانی هم شناخته می‌شود، پروفیلی با مقاطع مربع یا مستطیل شکل است که از ورق سیاه و در ابعاد مختلف تولید می‌شود. این پروفیل مصارف مختلفی دارد و پروفیل آهنی یکی از اصلی‌ترین مصالح برای ساخت محصولاتی است که باید تنش‌های بالایی را تحمل کنند.

قیمت صادرات فولاد
لوله و پروفیل صادراتی

صادرات لوله سبک و سنگین

لوله مبلی عرضه شده توسط شرکت بازرگانی پرشین آیرون که به لوله سبک یا لوله روغنی هم معروف می‌باشد، لوله‌ای است که از ورق روغنی  و یا ورق نورد سرد ST12  تولید می‌شود و ویژگی هایی همچون دقت ابعادی مطلوب در قطر و ضخامت، جوش پذیری، قابلیت آبکاری، کیفیت سطحی مطلوب و فرم پذیری عالی در فرآیندهای خم کاری و کشش را دارد.

لوله سیاه یا  لوله سنگین، لوله درزداری است که از ورق سیاه (ورق نورد گرم) ST37 یا ST52، براساس استاندارد DIN2440 تولید شده و استفاده گسترده‌ای در صنایع مختلفی همچون ساختمان، قطعه‌سازی، ساخت انواع شاسی، داربست‌ و… دارد. همچنین می‌توان برای انتقال انواع سیالات همچون گاز، آب و روغن از لوله سیاه استفاده کرد.

ابعاد و ضخامت محصولات صادراتی

لوله سبک از سایز 6 میلی‌متر تا سایز 76 میلی‌متر با بیش از 22 نوع سایز و 17 نوع ضخامت مختلف و پروفیل سبک از سایز 10×10 میلی‌متر تا سایز 80×40 میلی‌متر با بیش از 25 نوع سایز مختلف پروفیل و 17 نوع ضخامت به واسطه شرکت پرشین آیرون صادر می‌شود. لوله سنگین هم از سایز 20 میلی‌متر تا سایز 102 میلی‌متر با بیش از 22 نوع سایز گوناگون لوله و 17 نوع ضخامت مختلف و پروفیل سنگین از سایز 10×10 میلی‌متر تا سایز 100×100 میلی‌متر با بیش از 25 نوع سایز مختلف پروفیل و 17 نوع ضخامت قابل ارائه است.

قیمت لوله و پروفیل صادراتی

قیمت پروفیل صادراتی و لوله صادراتی بر پایه دلار و در مقیاس یک تن اعلام می‌گردد. قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به قیمت ارز، قیمت ورق نورد و تعرفه‌های گمرکی اشاره کرد. اطلاع از تفاوت لوله و پروفیل سبک و سنگین موضوع حائز اهمیتی است. قیمت نوع سبک در واحد وزن مقداری بیشتر از نوع سنگین است اما هزینه آن در واحد طول از نوع سنگین کمتر خواهد بود و علت آن ضخامت کمتر و وزن کمتر نوع سبک در مقایسه با سنگین است.

لوله و پروفیل سبک و سنگین طیف کاربرد گسترده‌ای در صنایع دارند. این محصولات فولادی توسط بازرگانی پرشین آیرون به کشورهایی همچون آذربایجان، گرجستان، ارمنستان و … صادر می‌شود. این شرکت آماده همکاری با تولیدکنندگان، صادرکنندگان و بازرگانان محترم می‌باشد. جهت اطلاع از لیست موجودی لوله و پروفیل صادراتی و قیمت لوله پروفیل صادراتی با ما در تماس باشید.

17 دیدگاه

  1. پروفیل 10*10 یکی از پرمصرف ترین قوطی هایی می باشد که در صنایعی مانند مبلمان ‏‎,‎‏ نردبان سازی و ‏‏… مورد استفاده قرار میگیرد . ‏

  2. پروفیل های خاورصنعت هما از ضخامت 0.5 الی 1.5 میلیمتر تولید و عرضه میشود.‏

  3. به دلیل استفاده کارخانه , از ورق روغنی فولاد مبارکه لوله و پروفیل تولید شده قابلیت کشش ,جوشپذیری و انعطاف پذیری نیز دارند. تضمین کیفیت محصولات این بازرگانی باعث جلب اعتماد مشتریان عزیز شده و امروزه با گذر زمان محصولات پرشین آیرون طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

  4. صادرات آهن آلات از جمله لوله و پروفیل سبک اغلب به عراق _ تاجیکستان _ ترکیه_ارمنستان_ازبکستان_ گرجستان_پاکستان_ هند_ اردن_ ژاپن صادر میشود.

  5. شما میتوانید جهت اطلاع روزانه از قیمت لوله و پروفیل به لینک زیر مراجعه فرمایید و یا ما را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال فرمایید.
    قیمت لوله و پروفیل

  6. ورق روغنی فولاد مبارکه یکی از با کیفیت ترین ورق های عرضه شده در بازار می باشد که کارخانه خاور صنعت هما اغلب از این نوع ورق روغنی استفاده میکند در نتیجه لوله و پروفیل تولید شده از این ورق دارای کیفیت مرغوبی می باشد.

  7. در تولید لوله و پروفیل سبک از ورق روغنی فولاد مبارکه استفاده میکنید ؟

  8. ارسال به شهرهای مختلفی انجام میشود, مانند اربیل و از طریق مرز مهران , باشماق , پرویزخان , خسروی , تمرچین , شلمچه , چذابه , سومار انجام میشود.

  9. صادرات لوله و پروفیل سبک. از ضخامت ۰/۶ میلیمتر تا ضخامت ۱/۵ میلیمتر _ صادرات لوله و پروفیل سنگین ( ساختمانی ). از ضخامت ۲ میلی متر تا سایز ۴ میلیمتر _ صادرات میلگرد. از سایز ۶ کلاف تا سایز ۳۶_ صادرات لوله های صنعتی: صادرات لوله گاز . صادرات لوله آب

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشتن دیدگاه